שר הביטחון באשדוד: אתנגד להקמת נמל לעזתים

שר הביטחון אביגדור ליברמן ערך בשעות הבוקר ביקור בזק בעיר אשדוד, כאשר מטרתה הייתה לנאום בכנס איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, שמתקיים השנה במלון לאונרדו

במהלך דבריו התייחס שר הביטחון לאפשרות כי ייבנו נמל בסמוך מאוד לעזה שישמש את העזתים להעברת סחורות מהעולם אליהם ואמר כי הוא מתנגד להקמת נמל חדש לעזתים מכיוון שהחשש כי יעבירו במקום חומרי נפץ או חומרי בניה שישמשו לטרור.

הכנס הרביעי של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל יתקיים במלון לאונרדו אשדוד בין התאריכים 16-19 בנובמבר בהשתתפות שרים, ח"כים, אישי ציבור ואנשי אקדמיה בתחום התקשורת בישראל בהם: שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר הפנים אריה דרעי וחה"כ רויטל סוויד.

הכנס יעמוד השנה במיצוב תפקיד הדובר, התמקצעותו וחיזוק מעמדו. הכנס יימשך לאורך שלושה ימים. בכנס יתקיימו פאנלים שיעסקו בניהול משברים בתקשורת, "פרסום, דוברות, חשיבה יצירתית ומה שביניהם", הקוד האתי בין עיתונאים לדוברים, תופעת ה"שיימינג", "שקט מצלמים"- על ההליך המורכב של כתבות תחקיר, אתגרי תקשורת וביטחון בחירום, מאפייני הדימוי ברשת החברתית, הרצאה של ה"אינסטגרמר" המוביל קובי רפאלי ועוד שורה ארוכה של נושאים.

שיאו של הכנס יהיה הענקת תואר הדובר המצטיין ברשויות המקומיות לשנת 2016 שיבחר על ידי וועדת שיפוט בראשה יעמוד פרופסור אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. הזוכה בתחרות ישלח להשתלמות מקצועית בניו-יורק במכון ע"ש "ליליאן וילדר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך