קינדה עשוי לחזור לאימונים בתוך חודש

האם גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד, יחזור כבר במהלך הסיבוב השני. כמו שזה נראה, התשובה היא חיובית. במ.ס אשדוד הודיעו היום כי קינדה, עבר טיפול חדשני בבית החולים אסף הרופא וההערכה היא שיחזור להתאמן סדיר בתוך 4-6 שבועות.

האם גדי קינדה, קשרה המצטיין של מ.ס אשדוד, צפוי לחזור מוקדם מהמתכונן? כמו שזה נראה קינדה עשוי לחזור לאימונים בתוך חודש וחצי ולמגרשים במהלך הסיבוב השני.

כזכור קינדה נפצע במהלך אימון כחודש לאחר פתיחת העונה. הוא סבל מפגיעה בברכו וברצועות הצולבות והצידיות והחשש היה שהוא סיים את העונה. היתה התלבטות באם לנתחו ולבסוף החליט הצוות הרפואי של הקבוצה בצוותא עם צוות רפואים מאסך הרופא, לתת לו טיפול חדשני שעשויש למנוע ניתוח וכך היה.

מדוברות הקבוצה נמסר: בבדיקה שנערכה לשחקן הבוקר בבית חולים אסף הרופא, נקבע כי הטיפול החדשני אותו קיבל הצליח מעל למצופה וקינדה יוכל לחזור למגרשים בתוך 4-6 שבועות ללא צורך בניתוח! מועדון ספורט אשדוד מבקש להוקיר ולהודות לרופאים ד"ר אגר, ד"ר בר וד"ר לינדנר על עבודתם המקצועית ועזרתם רבת השנים למועדון.

בנושא אחר, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מול סכנין ומקווים כי דן ביטון שהתלונן על כאבים בברכו, יהיה כשיר למשחק. אבל ככל הנראה ההחלטה תיפול סמוך למועד המשחק. בנושא אחר, הקבוצה עאשויה לצרף את הקשר הרוסי הצעיר, 19, גיורגי בטאייב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך