ערב התרמה למען "דולפיני אשדוד"

קבוצת הקט רגל, לחרשים וכבדי שמיעה, של "דולפיני אשדוד", רוצה להשתתף בליגת האלופות בספרד בפברואר. לצרוך זה עליה לגייס עוד 35 אלף שקלים. יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל ואנשי תנועת "אשדודים", החליטו לערוך ערב התרמה ב-12.12, שכל מטרתו, עזרה וגיוס כספים לקבוצה. תגיעו.
ערב התרמה למען "דולפיני אשדוד"

קבוצת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, "דולפיני אשדוד" היא אלופת המדינה ומחזיקת הגביע. בפברואר היא אמורה לייצג את ישראל בטורניר "ליגת האלופות" בקט רגל. אבל חסרים לה 35 אלף שקלים.

יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה בצוותא עם אנשי תנועת "אשדודים", בראשות יניב קקון ונורית טופז, הגו רעיון של "ערב התרמה", למען המטרה. הערב ייערך ב-12.12 בחוף הקשתות בפאב "הזה". העלויות 30 שקלים ליחיד 50 לזוג. הערב יהיה במסגרת "שבוע חשיפה" לצרכים מיוחדים באשדוד.

ברור שכל העושים במלאכה, עושים זאת בהתנדבות ומתוך רצון להגיע למטרה המבוקשת והמבורכת. אגב אחד הרעיון שאולי מתגבש בנוסף, הוא משחק קט רגל  ראווה בין דולפיני אשדוד למ.ס אשדוד. יניב נוחי מאמנם של הדולפינים, הוא אחד ממאמני הכושר של מ.ס אשדוד.

אבל יש עוד החל מה-27.11 עושה קבוצת "דולפיני אשדוד" צעד חשוב והיסטוריה והיא תשחק בליגת הקט רגל באולמות "הרגילה", בנוסף למשחקיה בליגה לכבדי שמיעה וחרשים.

aaa11

 

אוליאל כתב בהתרגשות בדף הפייסבוק שלו: 

חברים יקרים,בשבוע חשיפת העלאת מודעות לצרכים מיוחדים תתקיים בתאריך 12.12.16 בשעה 20:00בערב ערב התרמה בפאב "הזה" שנמצא ברחוב מרטין בובר 1 (חוף קשתות)אשדוד לקבוצת קטרגל חרשים "דולפיני אשדוד" שתוכל לצאת לספרד במטרה לייצג את עיר אשדוד ואת מדינה בליגת אלופות חרשים שייערך בספרד(סביליה)בתור אלופת הארצית בליגת קטרגל חרשים ארצית באולמות!בואו תעזרו לקבוצת קטרגל חרשים "דולפיני אשדוד" להגשים את חלומם להיות בין 4הקבוצות טובות באירופה!!!
יהיה תרגום בשפת סימנים וגם יהיה צילום מנגטים באדיבות של גיא מועלם התותח שהתנדב לצלם!!
הכניסה לערב הזה יעלה 30שקל ליחיד ו50שקל לזוג!
מכירת כרטים תהיה בערב התרמה!
מודה על יוזמה לתנועת אשדודים בראשות של יניב קקון ונורית טופז אין עליכם.

תגיעו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך