4 שחקניות מאשדוד והמאמן בנבחרת

לא פחות מארבע שחקניות, שליש מנבחרת ישראל בכדורסל נשים, הן שחקניות מכבי בן אוצר השקעות אשדוד. הארבע הן: שי דורון, נעמה שפיר, קטיה לויצקי ורוני בן נון. אגב, מאמן הנבחרת הוא, עדן ענבר מאמן אשדוד. במוצאי שבת בשעה 20:00 תשחק הנבחרת בקלוז' נגד רומניה במשחק בו המנצחת צפייה לסיים במקום השני בבית אחרי טורקיה. ניצחון שיעניק את הכרטיס לאליפות אירופה. ענבר: "כולנו נוסעים לרומניה ומשם לבוסניה עם מטרה אחת לעלות לאליפות אירופה".
4 שחקניות מאשדוד והמאמן בנבחרת
tel aviv

כבוד לאשדוד ולקבוצת מכבי בן אוצר השקעות אשדוד בכדורסל נשים. לא פחות מארבע שחקניות, שלישי מנבחרת ישראל הן מהקבוצה וזה לא כולל את המאמן עדן ענבר, מאמן אשדוד. אגב אלישה קלארק, שמשחקת השנה בטורקיה ושיחקה בעונה שעברה באשדוד, גם היא בנבחרת. הארבע הן: שי דורון, נעמה שפיר, קטיה לויצקי ורוני בן נון.

נבחרת הנשים תמריא בחמישי בבוקר לצמד המשחקים האחרון במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2017 בצ'כיה. הנבחרת במאזן 2-2 אחרי ניצחונות על טורקיה ובוסניה והפסדים לרומניה וטורקיה. במוצאי שבת בשעה 20:00 תשחק הנבחרת בקלוז' נגד רומניה במשחק בו המנצחת צפייה לסיים במקום השני בבית אחרי טורקיה. ניצחון של הנבחרת יבטיח לה את המקום השני בבית וככל הנראה את הכרטיס לאליפות אירופה.

משחקי המוקדמות מתקיימים בתשעה בתים. מנצחות כל הבתים יעלו לאליפות וכן 6 הסגניות הטובות ביותר וצ'כיה המארחת. בזכות הניצחון הגדול על טורקיה בפברואר והפרש סלים טוב, הנבחרת צפויה לעלות אם תסיים במקום השני בבית. ביום רביעי הבא הנבחרת תשחק נגד בוסניה בסרייבו (המשחק לא ישודר מכיוון שהבוסנים לא מצלמים אותו) ואף אחד לא רוצה לצאת לסרייבו למשחק חסר כל חשיבות.

לקראת היציאה לרומניה אמר המאמן עדן ענבר: "אנחנו נוסעים למשחק שהוא גמר גביע אירופה עבורנו. ברור לנו שניצחון יעלה אותנו לאליפות אירופה וכולנו ממוקדים במטרה. לטעמי ישראל ורומניה נבחרות ברמה שווה פחות או יותר ואפשר היה לראות את זה במפגש הקודם איתם בארץ. ברור שיש להם את יתרון הביתיות, אבל אנחנו לא חוששים ויש לנו נבחרת מאוד מנוסה ומגובשת. עשינו את ההכנות כמו שצריך, למרות שיש כמה פציעות כמו זו של שי דורון, אבל כולן יהיו על המגרש בשבת בשיא המוכנות והמוטיבציה. מאז המשחק בארץ הרומניות אזרחו את אשלי ווקר, שחקנית טובה שמוכרת היטב בארץ ואמורה להוסיף להם עוצמה מתחת לסלים, אבל שום דבר לא משנה את הרצון שלנו לנצח והאמונה שלנו ביכולת ולחזור לאליפות אירופה. זו כבר הפעימה השלישית שלנו יחד והנבחרת מאוד מגובשת עם תאום טוב בין השחקניות והאווירה נהדרת ורצינית. לכולם ברור גודל המשחק הזה וכולנו נוסעים לרומניה ומשם לבוסניה עם מטרה אחת לעלות לאליפות אירופה".

סגל הנבחרת: שי דורון, נעמה שפיר, שירן צעירי, נעמי קולודני, אורטל אורן, רוני בן נון אופיר בנט, אלישייה קלארק, נופר שלום, טל לב, קטיה לויציקי, ליעד סואץ קרני.

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך