האסים של סופרגול מחכים לכם במרכזי BIG

BIG יוצאת בשת"פ עם אלבום המדבקות הפופולארי סופרגול ומציעה במרכזיה 6 קלפי אסים בלעדיים להשלמת האלבום
האסים של סופרגול מחכים לכם במרכזי BIG

קבוצת BIG מרכזי קניות יצאה בשיתוף פעולה לראשונה עם המותג הפופולרי והמוכר בקרב ילדי ישראל "סופרגול". "סופרגול" מציע אלבום איסוף מדבקות של כל כוכבי הליגות הבכירות בכדורגל הישראלי, וכוכבי עולם והאלבום ה-20 יצא כבר לדרך.

במסגרת שיתוף הפעולה, מרכזי BIG החלו למכור את המדבקות כאשר 6 אסים מבניהן הנם בלעדיים למרכזי BIG קרי, לא ניתן להשלים את אלבום "סופרגול" ולזכות בפרס הגדול ללא השלמת איסוף האסים של ביג. את המדבקות ניתן להשיג בחנויות דלתא* שבמרכזי ביג ברחבי הארץ (קריית שמונה, טבריה, כרמיאל, רגבה, קריות, יקנעם, פרדס חנה, יהוד, ראשון לציון, בית שמש, קסטינה, קריית גת, באר שבע, אילת, עפולה וצ'ק פוסט) במחיר של 2.5 ₪.   *המעטפות ב-BIG פרדס חנה נמכרות בחנות ורטהיימר וב- BIG כרמיאל בחנות זברה.

בנוסף, מרכזי BIG מקיימים הגרלה נושאת פרס – חופשה לילד ולהורה מלווה לברצלונה כולל כרטיסים למשחק בקאמפ נואו (חבילת ספורט מפנקת). איך משתתפים? במודעת פרסום של BIG באלבום סופרגול, מופיע קוד QR, סורקים אותו, ממלאים פרטים ומשתתפים בהגרלה. ההגרלה תתקיים לאחר סיום קמפיין סופרגול.

לדברי הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית של קבוצת BIG: לראשונה קבוצת BIG חוברת למותג הפופולרי בקרב בני הנוער, סופרגול, במטרה לפנות לקהל יעד נוסף. מלבד העובדה כי לא ניתן לסיים את האלבום ללא האסים הבלעדיים של BIG, המדבקות נמכרות במחיר אטרקטיבי יותר במרכזי BIG משאר נקודות המכירה בארץ".

qw3mog6ys

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך