בן וענונו ז"ל היה אמור להשתחרר היום מצה"ל ואימו פרסמה פוסט כואב ומרגש בשמו

היום ה-14.11 היה היום בו היה אמור להשתחרר משירות צבאי בן וענונו ז"ל שנהרג במהלך מבצע צוק איתן. את היום הזה והרגשות הנלווים אליו בחרה שרית וענונו - אימו של בן ז"ל לציין בפוסט כואב ומרגש בפייסבוק, בו היא כותבת את המכתב שבנה היה אמור לרשום לה לאחר שחרורו, על הטיול לחו"ל, על הרצון להתחתן ועל אהבתו והגעגועים למשפחה.
בן וענונו ז"ל היה אמור להשתחרר היום מצה"ל ואימו פרסמה פוסט כואב ומרגש בשמו

היום ה-14.11 היה היום בו היה אמור להשתחרר משירות צבאי בן וענונו ז"ל שנהרג במהלך מבצע צוק איתן. את היום הזה והרגשות הנלווים אליו בחרה שרית וענונו – אימו של בן ז"ל לציין בפוסט כואב ומרגש בפייסבוק, בו היא כותבת את המכתב שבנה היה אמור לרשום לה לאחר שחרורו, על הטיול לחו"ל, על הרצון להתחתן ועל אהבתו והגעגועים למשפחה.

כך פורסם בדף הפייסבוק "לזכרו של בן יצחק וענונו ז״ל הי״ד" :
"היום אני גוזר חוגר!! אמא היום אני משוחרר רישמית מצה"ל, אמא אני היום אזרח לכל דבר, אמא אני מגשים את החלום שלי אני טס לעשות את הטיול שלי לחגוג את השחרור שלי אני יחזור על תדאגי לי אני יודע שכל התקופה של הצבא דאגת ולא ישנת בלילות אני יודע שעדין את לא ישנה אבל זה המציאות את חייבת לקבל את זה אני כבר גדול אני כבר גבר בן 21 יש לי אחריות עוד מעט גם יגיע הזמן שלי להתחתן להקים משפחה אז תביני אותי אני הולך לטייל בעולם וחוזר באחריות גדולה.

אני רוצה שתביני, אני נמצא במקום טוב יש בו הרבה ירוק ומים הוא ממש ניראה כמו גן עדן ואפילו תחשבי תאילנד, תחשבי שיש מסביבי הרבה חברים שאוהבים אותי ודואגים לי אני אף פעם לא לבד, אני יודע שאת רוצה לדבר איתי מידי פעם אבל אין פה קליטה אני יודע שאת מחכה לתמונה מאיזה אטרקציה מסוכנת אבל פה אין סיכונים!! אמא!!! תמונה אני לא יכול לשלוח לך תמונות השארתי לך הרבה בפלאפון, פלוס סירטונים מצחיקים בשביל שתזכרי אותי תמיד שמח.

בשביל שהקול שלי תמיד יהיה חרוט באוזניך אני מצטער אני לא חוזר כמו שהבטחתי אבל את הטיול שלי אני כן מקיים ועושה אחרי השחרור שלי נכון שהלכתי לפני נכון שהרסתי לכם את כל החלומות נכון שאבא היה גאה בי בזמן השירות והכל התנפץ לו בפנים נכון שאמרתי שאני ממשיך קריירה צבאית נכון שהבטחתי לכם הרבה הבטחות,אבל כלום לא היה בידיים שלי.

דבר אחד אני עושה עכשיו יש לי הרבה משימות יש לי כנפיים ואני מעל כולם רואה שומע ובלתי ניראה שומר עליכם מכל דבר ובעיני אתם המשפחה המושלמת שלי שלא זכיתי להיות לצידכם לעוד הרבה שנים ולהגשים לכם את כל החלומות.

clipboard01

אני שוב מצטער
תספרי לכולם שהלכתי לטיול
תספרי מה שעושה לך טוב על הלב
אני אתכם לא עזבתי באמת
אני תמיד בלב שלכם
אז אמא בבקשה לא לדאוג
את הטיול שלי אני מקיים
אני משוחרר

בן שלי !!
אני מתגעגעת בטרוף
אני כל לילה בציפיות שתבוא לי בחלום
אני יודעת שהלכת לטיול שממנו לא תחזור
אני יודעת שלא זכית באמת
לטייל בעולם כמו כל החברים
שעכשיו מתכננים
את הטיול שלהם באזרחות
הלכת לקרב ומשם לא חזרת
הלכת והשארת חור שנפער וגודל

אנחנו פה מתמודדים
אנחנו פה מתגעגעים
אנחנו מחכים שתחזור
מלאך שלי תשמור על כל החברים שלך שמשתחררים
ויוצאים לטייל בעולם
שיחזרו לשלום אמן את שלהם הם עשו
ותרמו למדינת ישראל
אוהבים ותמיד בליבנו לעד
עד שניפגש אתה יודע.."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך