שר הביטחון אביגדור ליברמן יבקר השבוע באשדוד

שר הביטחון צפוי להיפגש עם בכירים וכן לנאום בכנס של איגוד הדוברים שמתקיים השנה בעיר

אחרי ביקורם של השרים גלנט כחלון ודרעי באשדוד בחודשים האחרונים, גם שר הביטחון אביגדור ליברמן צפוי להגיע לביקור בעיר אשדוד לקראת סוף השבוע הקרוב, כאשר מטרת הגעתו לעיר היא לנאום בכנס איגוד הדוברים שיתקיים באשדוד, אך ע"פ לשכתו הוא גם צפוי לעשות סיור קצר בעיר וכן קיימת סבירות גבוהה שיפגש עם בכירים בעירייה, ובשלב זה לא ברור עדיין אם ייפגש עם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

שר הביטחון ליברמן רוחש אהדה רבה לעיר אשדוד, בעיקר מכיוון מצביעו הרבים הבאים מהעיר אשדוד.

הכנס הרביעי של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל יתקיים במלון לאונרדו אשדוד בין התאריכים 16-19 בנובמבר בהשתתפות שרים, ח"כים, אישי ציבור ואנשי אקדמיה בתחום התקשורת בישראל בהם: שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר הפנים אריה דרעי וחה"כ רויטל סוויד.

הכנס יעמוד השנה במיצוב תפקיד הדובר, התמקצעותו וחיזוק מעמדו. הכנס יימשך לאורך שלושה ימים. בכנס יתקיימו פאנלים שיעסקו בניהול משברים בתקשורת, "פרסום, דוברות, חשיבה יצירתית ומה שביניהם", הקוד האתי בין עיתונאים לדוברים, תופעת ה"שיימינג", "שקט מצלמים"- על ההליך המורכב של כתבות תחקיר, אתגרי תקשורת וביטחון בחירום, מאפייני הדימוי ברשת החברתית, הרצאה של ה"אינסטגרמר" המוביל קובי רפאלי ועוד שורה ארוכה של נושאים.

שיאו של הכנס יהיה הענקת תואר הדובר המצטיין ברשויות המקומיות לשנת 2016 שיבחר על ידי וועדת שיפוט בראשה יעמוד פרופסור אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה. הזוכה בתחרות ישלח להשתלמות מקצועית בניו-יורק במכון ע"ש "ליליאן וילדר".

צילום תמונה: מתוך דףהפייסבוק של אביגדור ליברמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך