כאב ראש טוב לאוואט. כל הסגל כשיר

ביום שבת (16.00, דוחא),תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ קשה בסכנין. לראשונה העונה, למעט גדי קינדה, כל הסגל יעמוד לרשות המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי. אווט: "זה כאב ראש טוב".
תחילת משחק

מ.ס אשדוד חזרה, בראשון,  לאימונים סדירים, לאחר החופשה בסוף השבוע שנתנו אנשי התוות המקצועי לשחקנים, בגלל "פגרת הנבחרת" ובגלל העובדה שלא היה מחזור משחיקם.

כמו שזה נראה כעת כל הסגל, למעט גדי קינדה, שנעדר זמן רב בגלל פציעה בברכו, יעמוד לרשות המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי. אשדוד תצטרך את כל הסגל לקראת המשחק הקשה בסכנין (16.00, דוחא). באשדוד רוצים להמשיך את התקופה הטובה של הקבוצה שהחלה בניצחון על הפועל ת"א. המאמן רוני אוואט אמר: "זה בהחלט כאב ראש טוב שכל הסגל נמצא לרשות המאמן"

איצטדיון הי"א עבר שזרוע ויהיה מוכן לקראת משחקה של הקבוצה בבית בעוד כשבועיים מול מכבי חיפה. כבר מול הפועל ת"א ניתן היה לראות את השזרוע, אבל בגלל המשחק מול ת"א, הוארך השיזרוע בזמן נוסף.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מחזור משחיקם בליגה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך