חשיפה: בשל מעצר אחיה, ילדה בת 12 נאזקה בידיה וברגליה ע"י שוטרים

הבוקר צעיר תושב אשדוד קפץ מחלון ביתו ונפצע לאחר ששוטרים הגיעו לביתו, בזמן המעצר נעצרה אחותו של הצעיר, ילדה כבת 12 נאזקה בידיה וברגליה וענצריה. המשטרה: "מדובר באחותו של החשוד שהשתוללה ואף תקפה את השוטרים"

הבוקר פורסם באתר 'אשדוד אונליין' כי תושב אשדוד כבן 24 בחר לקפוץ מחלון ביתו בקומה הראשונה בבניין מגוריו כאשר הגיעו בלשי המשטרה לביתו. הצעיר לא לקח בחשבון כי צוות בלשים ממתין גם מתחת לחלון ביתו והוא נפל ישר לזרועותיהם. למזלו הנפילה עצמה הסתיימה בחבלות קלות בלבד, ע"פ המשפחה ראשונה לפתוח את הדלת הייתה הילדה בת ה- 12 וכשראתה את אח שלה בורח ואת השוטרים בלבוש אזרחי רצים אחריו אל תוך הבית נבהלה וניסתה למנוע מהם להיכנס ומיד השתלטו עליה שלושה שוטרים ואזקו אותה בידיה ורגליה.

במשך שעה ארוכה עמדה הילדה מתחת לבניין כשהיא אזוקה ושוטרים נמצאים סביבה, ואף נלקחה לאחר מכן לתחנת המשטרה בעיר לחקירה, ומספר שעות לאחר המקרה שוחררה לביתה שככל הנראה טראומה גדולה מלווה אותה.

אזרח מודאג שהיה עד לכך סיפר לנו כי "אני עברתי במקרה ואני רואה ילדה בת 12 בתלבושת בית ספר אזוקה בידיים וברגליים, ואני שואל את השוטרת למה הילדה אזוקה היא לא רוצה לענות לי, והילדה כולה מפוחדת ורועדת, הילדה ממש הייתה בהלם, אולי ניסתה להגן על אחיה, אני לא יודע בדיוק מה הוא עשה, אבל לאזוק ילדה בידיים וברגליים ועוד תלמידה בית ספר זה הזוי", עוד הוסיף כי "מדובר בילדה חרדית בלבוש בית ספר חרדי שנראית עדינה, וממש הזדעזעתי לראות את זה".

פנינו למשטרת ישראל לקבל את תגובתם למקרה המסעיר הזה, ושם לא כ"כ התרגשו מהמקרה וטענו כי אין מה להיות נסערים כלל.

תגובת משטרת ישראל: מדובר באחותו של החשוד שהשתוללה ואף תקפה את השוטרים שהגיעו לדירה. נעצרה לחקירה ובסיומה שוחררה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך