5 משפטים שאסור לך לומר לבן הזוג שלך!

גם במריבות עם בן הזוג צריך לדעת איך להתנהג ומה לומר. או יותר נכון - מה בשום פנים ואופן אסור לך לומר לגבר שלך.
5 משפטים שאסור לך לומר לבן הזוג שלך!

בכל מערכת זוגיות רצינית לצד ההנאה והכיף יש גם לא מעט ריבים ומחלוקות. גם בזמן מריבה סוערת חשוב לזכור שזה משהו זמני ולכן אסור להוציא את בן הזוג שלך מהכלים. אלו חמשת המשפטים שעלולים לפגוע בו ואחרי שתאמרי אותם יהיה לך קשה להחזיר את הגלגל לאחור…

1 – "אנחנו צריכים לדבר"

שלושת המילים הנפוצות והמפחידות ביותר. זה משפט שתמיד משדר שמשהו רע עומד להיאמר ושיש לך ביקורת קשה כלפי בן הזוג שלך. אם את מרגישה שאת חייבת לדבר איתו ואת לא רוצה שהוא יגיב בצורה רעה – פשוט תגידי לו שתשמחי לשוחח איתו. בלי דרמות.

2 – "עוד הפעם החברים האלה?"

נשים רבות לא אוהבות שהגבר שלהן יוצא לבלות בלעדיהן ומנסות למנוע ממנו מפגשים עם חברים. כל עוד את לא מרגישה שזה בא על חשבונך וגם לך הוא מעניק את המקום החשוב שלך – שחררי אותו ותני לו ליהנות. הזמן הזה דווקא עשוי לסייע למערכת היחסים שלכם ויגרום לגבר שלך להעריך אותך יותר.

3 – "אני לא אמא שלך"

המון נשים מתלוננות על כך שהן מרגישות שהן צריכות לחנך את בן הזוג שלהן, גם במקרים בהם בן הזוג גדול מהן בלא מעט שנים. ידוע שלא הגיל הוא שמשחק תפקיד במערכות יחסים אלא האופי. לכן, אם את מרגישה שנמאס לך להעיר לגבר שלך על אותם דברים פעם אחר פעם אל תקטיני אותו ותגרמי לו להרגיש הבן / התלמיד שלך, אלא דברי איתו בפתיחות על מה שמפריע לך, בלי לערב ולהשוות לגורמים חיצוניים שלא מועילים.

4 – "אני לא צריכה להגיד לך"

מחקרים רבים כבר הוכיחו כי לגברים יש ראש שונה משל נשים. לכן, חבל שתצפי שהוא יבין את המסרים הנסתרים שלך לבד כי את פשוט עלולה להתאכזב פעם אחר פעם. אם יש לך משהו לומר לו – תגידי. אל תרמזי בין השורות ואל תצפי שהוא יפענח את המחשבות שלך. כי הוא לא.

5 – "אם היית גבר אמיתי היית.."

אם את מרגישה שהגבר שלך לא באמת מתנהג כפי שהיית מצפה מגבר – יש דרכים רבות לגרום לו להבין זאת מבלי לפגוע לו באגו כל כך. כמו שיש בעולם נשים רבות ושונות, גם ההתנהגויות של הגברים משתנות מאחד לשני. אין דבר משפיל יותר מגבר לשמוע שהוא לא מספיק 'גבר', אם משהו מפריע לך – תעזרי לו להשתפר ואל תהפכי אותו למתוסכל או מסוגר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך