רובע ח': חשוד שניסה לברוח ממעצר, קפץ מגובה רב ונפצע

צעיר בן 24 ניסה להתחמק ממעצר בביתו, קפץ מהחלון ונפצע באורח קל
בניין 4 קומות

לפני שעה קלה התקבל דיווח במוקד מד"א על צעיר כבן 24 שנפצע לאחר שקפץ מחלון בית בקומה הראשונה ברחוב הרותם שברובע ח' בעיר, כוחות הצלה שהגיעו למקום מצאו גבר שנפצע פצעים קלים והוא טופל במקום במשך מספר דקות, כאשר בסיומן הוא לא נצרך לפינוי ונעצר ע"י המשטרה.

על פי משטרת ישראל ממרחב לכיש, מדובר על אדם המוגדר ע"י המשטרה כחשוד בביצוע עבירה כלשהי, ובלשים מתחנת אשדוד הגיעו לביתו ע"מ לבצע מעצר ולהביאו לתחנה לחקירה, אך כשראה את הבלשים נמלט לתוך חדר השינה וקפץ מחלון ביתו, כאשר מעוצמת הנפילה הוא נפצע פצעים קלים, שוטרים ששהו באותה העת למטה המתינו לו מתחת לחלון וזה קפץ בסמוך אליהם, ומיד לאחר קבלת הטיפול הרפואי הוא נעצר.

דוברות המשטרה (לכיש) :תושב אשדוד כבן 24 בחר לקפוץ מחלון ביתו בקומה הראשונה בבניין מגוריו כאשר הגיעו בלשי המשטרה לביתו. הצעיר לא לקח בחשבון כי צוות בלשים ממתין גם מתחת לחלון ביתו והוא נפל ישר לזרועותיהם. למזלו הנפילה עצמה הסתיימה בחבלות קלות בלבד, פרט למעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך