הפועל אשדוד הפסידה נצחון מול אס"א בשנייה האחרונה

בפעם השנייה העונה, קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, מחמיצה ניצחון בשנייה האחרונה, הפעם מול אס"א ת"א (28:28), בחוץ. הזר קרבוקאפיץ, הורחק במחצית הראשונה. אשדוד נותרה שנייה. בשלישי תפגוש אשדוד בבית את מכבי ראשל"צ (20.00, מקיף ט') ובשישי הבא תצא ללוקסמבורג לשני משחקים במסגרת גביע האתגר.
הפועל אשדוד הפסידה נצחון מול אס"א בשנייה האחרונה

את המשחק הזה, של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, במסגרת המחזור השישי בליגת העל בכדוריד, מול אס"א ת"א, נתחיל מהסוף. הכדור היה בידיים של אשדוד, החטאה חסרת מזל של ישראל ביטרמן, 5 שניות לסיום. שוער אסא ליוביסיץ מסר מהר מסירה לאורך כל המגרש לשחקן אסא שנותר מול בר מסורי שביצע עבירה משבעה מטרים בשנייה האחרונה של המשחק. אסא הבקיעה וקבעה שוויון דרמטי – 28:28 בסיום.

דרמת ענק התחוללה באוניברסיטה המחצית הראשונה נפתחה כאשר שתי הקבוצות רודפות אחרי השנייה ולא מצליחות לפתוח פער.
בדקה ה-25 מכה קשה לאשדוד, כשהשופטים הרחיקו את שחקנה הזר המצטיין, קרבוקאפיץ, לאחר עבירה בלתי ספורטיבית לטענתם. אשדוד ירדה במינוס שני שערים (15:13) ובמינוס השחקן הכי חשוב שלה.
אשדוד לא פתחה טוב את המחצית השנייה ואסא הצליחה לפתוח פער של 4 שערים לאחר 45 דקות. האדומים הצליחו להראות הרבה אופי ולחימה בעיקר בזכות שחקני המפתח, ישראל ויוסי ביטרמן, עמרי קושמרו, ברק עמר , בר מסורי , דדי פרץ ואדיר כהן בשילוב עצירות מצוינות של אורן מאירוביץ והצליחו  להפוך את התוצאה, ליתרון בן שער. שער נוסף, מדהים, של דדי פרץ והתוצאה הורתה 28-26 לאשדוד. אסא הצליחה לצמצם את הפער לנקודה בלבד 15 שניות לסיום. את הסוף כבר קראתם בפתיחה. למרות תוצאת התיקו, נותרה אשדוד במקום השני, מרחק 2 נקודות מהמוליכה, מכבי ת"א.


הבקיעו לזכות אשדוד: עמרי קושמרו -6 שערים, אדיר כהן – 5 שערים, ישראל ביטרמן , יוסי ביטרמן וברק עמר עם 4 שערים כ״א, בר מסורי – 2 שערים. מיכאל גרברניק, דדי פרץ וטיאומיר דודר עם שער אחד כ״א.


אשדוד ממשיכה לשבוע עמוס והיסטורי כאשר בשלישי הקרוב היא תארח למשחק חשוב מאוד את מכבי ראשל״צ (20.00, מקיף ט'), שיהיה החזרה הגנרלית לפני משחקי הקבוצה בגביע האתגר האירופאי מול דודלאנג׳ הלוקסמבורגית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך