הפועל אשדוד חוזר לליגה מול אס"א ת"א

איזה שבוע עמוס והיסטורי יש לקבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ. בשישי (16.00, אוניברסיטת ת"א), היא תשחק מול אס"א. בשלישי באשדוד (מקיף ט', 20.00) מול מכבי ראשל"צ. בשישי היא תצא לצמד משחקים "בגביע האתגר" (שבת/ראשון) בלוקסמבורג מול דודלאנג', במסגרת הסיבוב השלישי.
הפועל אשדוד חוזר לליגה מול אס"א ת"א

איזה שבוע  היסטורי, אינטנסיבי ומאתגר מחכה לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד.

לאחר פגרת הנבחרת ליגת העל חוזרת ביום שישי הקרוב כאשר האדומים מאשדוד יפתחו את המחזור השישי באוניברסיטה אצל אס"א תל אביב, בשעה 16:00. אס"א ת"א אומנם ממוקמת במקום השביעי בליגה ואשדוד במקום השני ובין שתי הקבוצות מפרידות 5 נקודות, אבל תמיד משחק מול אס"א באולמה, באוניברסיטה, הוא משחק לא פשוט
ביום שלישי לאחר מכן, אשדוד תארח בהיכל הספורט במקיף ט' בשעה 20:00 את מכבי ראשל"צ למשחק לוהט ואחרון לפני היציאה ללוקסמבורג במגרת האירופית. גם ראשל"צ פתחה את העונה בצורה לא טובה, אבל תמיד משחק מול מכבי ראשל"צ הוא משחק קשה.

אבל ביום שישי תעשה הקבוצה היסטוריה של ממש כשהיא תשחק את צמד משחקייה בחוץ (בימים שבת וראשון) במסגרת "גביע האתגר מול   דודלאנג' מלוקסמבורג. אשדוד כזכור העבירה את הביתיות לקבוצה הלוקסמבורגית אותה היא תפגוש כאמור, במסגרת הסיבוב השלישי של "גביע האתגר" האירופאי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך