לקווינטון רוס או די.ג'י קנדי יצורפו למכבי אשדוד/באר טוביה

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מחפשת סנטר שיחליף את אקליסטוס איזוקו. נראה כי זה יהיה אחד מהשניים או רוס מאילת או קנדי ששיחק בעבר בחולון. רוס עובר בדיקות לראות את מצבו הבריאותי, לפני שיקבלו החלטה.

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, מחפשת סנטר שיחליף את אקליסטוס איזוקו, ממנו קיימת אכזבה יש שני מועמדים שכנראה אחד מהם יצורף. לקוונטין רוס או די.ג'י קנדי.

רוס שמשחק בהפועל אילת, עובר בדיקות רפואיות. לבדיקות יהיה שיוקל דעת חשוב בנוגע להחתמה. היו"ר מאיר קיקוז הודיע לצוות המקצועי, כי רק לאחר שיראה את תוצאות הבדיקות של השחקן, יחליט אם לצרפו.

השחקן הנוסף הוא די.ג'י קנדי, ששיחק בארץ במדי הפועל חולון. כמו שזה נראה כבר נערכו איתו שיחות. קנדי משחק כרגע ביניסיי קרסנויארסק, שנמצאת בסיביר רוסיה וההצעה הישראלית בהחלט יכולה לבוא מבחינתו בחשבון.

בכל מקרה כמו שזה נראה גם אם אחד מהנשיים יוחתם, לא ברור אם יהיה בסגל הקבוצה או אפילו יעבור עד המשחק הקרוב ביום ראשון מול הפועל ירושלים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך