לא רק לעשירים – חדר שינה עם סטייל

חדר שינה מעוצב לא ששייך רק לאנשים ממעמד כלכלי גבוה. אפשר לגרום לחדר השינה שלכם להיות מעוצב ברמה גבוהה מבלי להוציא יותר מדי כסף. הנה רשימת הפריטים שעזרו לכם להשיג את המטרה

אנחנו מבלים מעל שליש מחיינו בשינה, אז אין פלא לגבי המשמעות הגדולה שמיוחסת לעיצוב חדרי שינה. עם זאת, עד לפני מספר שנים נהנו רק אנשים ממעמד כלכלי גבוה מהאפשרויות הטמונות בחדרי שינה אקסקלוסיביים. התופעה הזו הסתיימה כי כיום יש שורה ארוכה של פריטים שבאמצעותם אפשר לגרום לכל חדר שינה להיות מעוצב ברמה גבוהה, ואפילו בלי להוציא יותר מדי כסף.

איך בוחרים תאורה ואיפה שמים את המיטה?
הדרך הפשוטה והמהירה ביותר להשיג חדרי שינה מעוצבים היא להחליף את התאורה. היתרון הוא שניתן להחליף תאורה גם בחדרי שינה קיימים, ועדיין לא צריכים לקנות פריטים מסוימים על מנת להצטרף לעשירון העליון. אל תבחרו אהילים מגושמים שחוסמים את האור והימנעו מערבוב בין נורות בצבעים שונים או בהספק נמוך. ותרו לגמרי על פלורוסנט והשתמשו באור צהוב ובתאורת תקרה חזקה ככל האפשר.

המיטה היא מטבע הדברים הרהיט הכי דומיננטי בחדר שלכם. זה הדבר הראשון שרואים כשנכנסים לחדר, והיא גם אחראית על שעות השינה ואיכות החיים. התאימו את המיטה לצרכי השינה שלכם ולגודל החלל. בחרו מיטה ומזרון איכותיים שמעניקים תמיכה אורטופדית לגב ואל תחסכו על כריות ואביזרים תומכים. מקמו את המיטה במרכז החדר אך לא מול הדלת אלא קצת באלכסון, הוסיפו ארגז מצעים לאחסון ורווחו ככל האפשר את המרחק בין שאר הרהיטים והשידות.

מה עושים עם הריצוף ואיך מעצבים חדר שינה פרקטי?
הסוד של חדרי שינה עם סטייל הוא שילוב בין מגוון רחב של אלמנטים דקורטיביים. בחדרי שינה מעוצבים אין רק פסלים, תמונות ושטיחונים, אלא גם חיפוי קירות וריצוף מתאים. מומלץ להתמקד בבחירת ריצוף וחיפוי בצבעים בהירים וכך ליצור אשליה של גודל. במקביל, כדאי לשלב אריחים על בסיס בטון. זהו חומר גלם מאוד אופנתי שיעניק לחדר השינה שלכם מראה מתוחכם ומעוצב.

משטחי החיפוי והריצוף בחדר השינה אמורים להתכתב אחד עם השני. המטרה היא ליצור דינאמיקה שתשמש תפאורה שקטה אך גם אופנתית לחדר השינה, מבלי לפגוע באווירה המיוחדת של המקום הכי אינטימי בבית.

לבסוף, זכרו שעיצוב אף פעם לא אמור לבוא על חשבון פרקטיקה. חדר שינה בסטייל הוא מקום נוח, נגיש וחדשני שנעים לשהות בו. נסו למקם את הרהיטים בקרבת הקירות כדי לא להגביל את התנועה, אבל נצלו גם את הנישות בעזרת תליית מדפים. במידה וחדר השינה קטן מהרגיל, תוכלו לשלוט באור הטבעי שחודר פנימה באמצעות וילונות עדינים. הם יעצימו את האווירה המתאימה לחדרי שינה ויביאו ערך מוסף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך