שיא החוצפה: הבעל הטריד מינית את גיסתו…

הגבר הנשוי החליט לפלרטט מהצד, ובחר למרבה התדהמה להתחיל עם אחות של אשתו, שעובדת איתו באותו מקום עבודה ואף הטריד אותה מינית
פנים מטושטשות של בחורה צעירה

צעירה נשואה, אם לשני ילדים, בשנות ה-20 לחייה תושבת אשדוד, נכנסה שלא באשמתה לתסבוכת משפחתית: בעלה של אחותה, בשנות ה-30 לחייו אף הוא תושב העיר, איתו עבדה באותו מקום עבודה, החל לחזר אחריה. בהתחלה חשבה שזה בצחוק, אך לאחר תקופה, הרמיזות הפכו בוטות ומטרידות יותר, ולא היה כבר מקום לספק כי הוא רוצה אותה ולא בתור גיסה. באחת ההזדמנויות אף צילם אותה ישנה ברכב בו נהגו לנסוע ללקוחות, ופעמים רבות קיבלה ממנו מסרונים שלא משתמעים לשתי פנים, מה שהפך לממש מטריד ומסוכן.

מצד אחד, האחות רצתה לשים קץ להטרדות ולחיזורי הגיס ומצד שני לא ידעה כיצד לספר להוריה, לבעלה ולאחותה, אקדמאית בשנות ה-30, נשואה + 2, אף היא, שבעלה מטריד אותה מינית. לבסוף אזרה אומץ ופנתה לאחותה והשתיים התייצבו במשרדו של עו"ד אבי טויזר להגשת בקשה לבית המשפט ,מתוך מטרה להתגרש מהבעל שמחפש הרפתקאות מחוץ לביתם, ועוד עם אחותה.

עו"ד טויזר מסביר כי על פי החוק החדש לפני שמגישים תביעת גירושין לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני, יש למצות את הליך יישוב הסכסוך במהלכו, הצדדים לסכסוך, מקיימים עד 4 פגישות ביחידת הסיוע בהשתתפות עובדת סוציאלית וללא נוכחות עורכי דין במפגש הראשון.

עו"ד טויזר
עו"ד טויזר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך