בחנוכה יהיה לכם לילה מטורף בספריה

זו השנה השמינית שהחברה העירונית לתרבות הפנאי מעלה הפקת מקור בחנוכה. המחזמר המוזיקלי החדש "לילה מטורף בספריה", מופע קומי וצבעוני לכל המשפחה יעלה בכיכובם של בן אדם כוכב ''גאליס'' ושל אינה בקלמן כוכבת ''תאג''ד''

חג החנוכה מתאפיין בהיצע נרחב של הצגות ומופעים לילדים, אך העיר אשדוד הינה מבין הבודדות המציעה לילדי העיר ולאורחים לצפות במחזמר חדש, שהוא הפקת מקור מבית היוצר של החברה העירונית לתרבות הפנאי, המעלה זו השנה השמינית הפקות מקור לילדים ולכל המשפחה.

בשנים שעברו הפיקה החברה את "מכולת קטנה ומדליקה", "המכבים", "מרקו", "עלי בבא", "בטי בם", "חלומות מתוקים" ו"אדוני המאמנת". המחזמר המוזיקלי החדש "לילה מטורף בספריה", מומלץ לילדים בין הגילאים 4 עד 16 שנים, והוא מופע קומי וצבעוני לכל המשפחה. זהו מחזמר צבעוני ומצחיק העוסק בחבורה של תלמידים שמסיבות כאלה ואחרות לא יכולים לצאת לטיול השנתי, ולכן נאלצים לשתף פעולה זה עם זה כדי לשרוד לילה שלם בספריית בית הספר, בזמן ששאר התלמידים יצאו לטיול. לחבורת התלמידים אין מכנה משותף, ובנוסף לכך המורה והספרנית המשגיחים עליהם לא מסתדרים ביניהם.

במהלך העלילה, החבורה תמצא את הגורם המאחד ביניהם כדי להפיק את המיטב מהריתוק המשותף. המחזמר טומן בתוכו ערכים כמו קבלת האחר, חברות מהי וסובלנות תוך שילוב של להיטים מוכרים ואהובים.

המחזמר יעלה בכיכובם של בן אדם כוכב "גאליס", אינה בקלמן כוכבת הסדרה "תאג"ד", הדר שחף מעיין, אסף משה, איתי חיון, גל בן ארצי וסיוון אטנר יפרח. כתיבה ובימוי: קובי מחט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך