כישלון: גלבר אירגנה הפגנה נגד ראש העיר ופרויקט התחבורה, אבל רק 200 איש הגיעו

ח"מ העיר מהאופוזיציה הלן גלבר מנסה בכל דרך לפגוע בראש העיר, אך זה אף פעם לא עובד. היום היא ארגנה הפגנה אך מהר מאוד המשתתפים הבינו שהיא פוליטית ובזו לה

זה התחיל כמחאה של תושבי אשדוד ברשת החברתית נגד תכנית rewqy שמטרתה להפוך את הכבישים בשד' הרצל ושד' בגין לתחבורה ציבורית ירוקה, דבר שיצר בשבוע האחרון עומסי תנועה בעיר אשדוד, במטרה לקדם את המחאה או בניסיון לעצור את הפרויקט קבעו המארגנים להגיע לרחבת העירייה ברובע הסיטי ולהפגין.

צלמים ועיתונאים רבים שהגיעו למקום ציפו לראות את האלפים הזועמים שבאו להפגין עקב מצוקת הפקקים, אך רק 200 אנשים הגיעו למקום, כאשר חדי עיין אמרו כי למקום הגיעו כ- 250 איש, המחאה החלה וחלק קטן של כ- 30 איש החל לקרא קריאות מחאה כנגד ראש העיר.
img-20161109-wa0029
מספר דקות חלפו והחלו מספר אנשים לשאת דברים, תחילה אחת המשתתפות שטענה כי ארגנה ברשת את המחאה, ולאחר מכן החלה לדבר הלן גלבר חברת האופוזויציה, אך מיד עם תחילת דבריה החלו כ- 30 איש להפריע לה ולנסות לעצור את דבריה בטענה שכל מטרתה היא לקפוץ על גב האזרח הפשוט בניסיון פוליטי מכוער, וזאת כדי להשיג את מבוקשה להשמיץ את העירייה והעומד בראשה.

ככל שחלפו הדקות כך התגברו הצעקות וחילופי הדברים בין המחנות עד כמעט אלימות, כאשר מצד אחד דרשו הנוכחים שגלבר תפסיק את דבריה ומהצד השני עודדו אותה להמשיך, כשלפתע ניתן היה להבחין כי אחד מהתומכים הנלהבים של גלבר שזעם וכעס על אלו שהפריעו לדבריה הוא לא אחר מאשר בעלה שאמר לאחר מכן כי הוא גאה בזה שהוא בא לתמוך ולסייע לאישתו.

באותם רגעים החל רחש רב בקהל כאשר רוב האנשים שהתנגדו לדבריה של גלבר טענו כי היא זו שארגנה את המחאה, וזאת במטרה להפוך אותה לפוליטית בלבד ולא מתוך דאגה לתושבים שכביכול סובלים מהפקקים ובאו במטרה אחרת משלה.

"אנשים באו לכאן במטרה להפגין נגד פרויקט התחבורה ולא נגד העירייה, יש כאן דבר שנעשה לא לדעת הציבור ואנו רוצים תשובות, ולא מגברת גלבר שכל מאודה ורצונה הוא להתנגח בראש העיר ולנסות להפיל אותו" אמר לאתר 'אשדוד אונליין יוני כהן שהגיע להפגין במקום, נתנאל שרון ולורי גרצ'יץ שהגיעו אף הם למקום הוסיפו "אין כאן פוליטיקה, אנחנו לא נגד לסרי ולכן גלבר צריכה להתבייש שהיא חושבת שהציבור מטומטם והיא מנסה לקפוץ על המציאה, אני רוצה להגיד לה שהיא טועה ובגדול, ומה שבטוח זה שלא נבוא אני והחברים כאן להפגנה הבאה אם תהייה כזו, וזה רק בגללה". 20161109_185148
img_6659
20161109_185221

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך