מכבי בן אשדוד תאבק על ראש הבית ביורקאפ

קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תאבק ביום חמישי (19.00, היכל הקרייה) על המקום הראשון בבית שלה מול הקבוצה ההונגרית צ'ק צ'אגלאד. לשתי הקבוצות 2 ניצחונות משני משחיקם. כל הסגל יעמוד לרשות המאמן עדן ענבר.
שחקנית קולעת לסל

ביום חמישי, (19.00, היכל הקרייה) תוכל קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד לעשות צעד משמעותי לעלייה לשלב השני ביורוקאפ, שתארח את קבוצה צ'ק צ'אגלאד (הונגריה). לאשדוד ולהונגריות, שעלו אגב כקבוצה מהדרג הרביעי ומפתיעות עד כה, יש 2 ניצחונות וזה מאבק ישיר על ראשות הבית.

ניצחון נוסף של אשדוד, לא יביא אותה רק למקום הראשון, לא גם לרגל וחצי בשלב הבא. כזכור מהבית של אשדוד, עולות 2 קבוצות. כרגע זה נראה אשדוד וההונגריות, אבל לאחר המשחק זה יתבהר יותר.

לרשותו של המאמן עדן ענבר יעמדו כל סגל הבנות כולל שתי הבוסמניות ,אשלי פאריס ודיאנה בוטוליה. על הנייר אשדוד אמורה לנצח, אבל בקבוצה מבינים כי הצלחתה של הקבוצה מהונגריה, אינה מקרית ולכן לוקחים אותה ברצינות רבה.

המאמן עדן ענבר: "קבוצה שרוצה להגיע רחוק ביורוקאפ כמונו חייבת לשמור על הבית בטח במשחק נגד קבוצה שכבר ניצחה שני משחקים ומתחרה איתה על ראשות הבית. התכוננו למשחק קשה נגד קבוצה מצוינת אבל אני בטוח ביכולת שלנו לנצח את המשחק באם נוציא לפועל את הדברים עליהם עבדנו בשבוע האחרון".

הקבוצה פרסמה פנייה  לאוהדים ובו כתבה: "אשדוד על המפה האירופית עם הרבה גאווה. בואו להיות חלק מהחוויה הזאת. בואו לעודד את הנפלאות שלנו ולדחוף לניצחון חשוב על המקום הראשון בבית. מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד נגד צ'ק צ'אגלאד (הונגריה).
כל הקודם זוכה. הכניסה חופשית. יאללה אשדוד !!!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך