ראש העיר לסרי במסר חריף לגלבר: "את פועלת להתססה של הציבור"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיגר מכתב זועם לחברת המועצה הלך גלבר בעקבות כוונתה להשתתף בהפגנה היום מול בניין העירייה כנגד פרוייקט התחבורה שהחל לפני מספר ימים. "את בוחרת להתנגד לכל מהלך שאמור לקדם את אשדוד כפי שניסית בנבזיות לעצור את קידום בניית בית החולים" כתב לסרי לגלבר
ד"ר לסרי מדבר
דואג לצעירים בעיר. ד"ר לסרי.

וכך כתב ראש העיר יחיאל לסרי להלן גלבר: "מצער אך לא מפתיע ששוב את בוחרת להתנגד לכל מהלך שאמור לקדם את אשדוד כפי שניסית בנבזיות לעצור את קידום בניית בית החולים, את פועלת להתססה של ציבור שאני משוכנע שלא תצלח לך. תושבי אשדוד יודעים ידוע הטב שהנהגת העיר בראשותי פועלת לשמור על האינטרסים שלהם ושלהם בלבד.

בישיבת המועצה בדצמבר 2011, עוד בטרם הזכייה בקול הקורא של משרד התחבורה, הוצג הנושא בישיבת מועצת העיר ונתקבל אישור המועצה לאשר השתתפות עיריית אשדוד בקול הקורא לבחירת רשות מקומית שתשמש עיר מודל לתחבורה ירוקה. במרץ 2012, התקיים דיון נוסף במועצה ואושר נספח ההשתתפות ובישיבות נוספות עודכנו חברי המועצה בזכייה ובהתקדמות.

הדיונים של הצוותים המקצועיים, הקיפו את כל תחומי הפרויקט במטרה להגיע לתוצאה המיטבית ואני משוכנע כי בסיומו, כל תושבי אשדוד ייהנו מהתשתיות המשודרגות בכל המרחב הציבורי ומתרומת התכנית לפיתוחה של העיר אף מעבר לתחום התעבורה. לידיעתך יתקיים דיון נרחב בנושא בישיבת המועצה שנועדה לדצמבר 2016, אני מקווה שעד אז תלמדי את העובדות ותגיעי לשמוע ולהשתתף בדיון ענייני חף מאינטרסים פוליטיים אישיים והתנהגות מתלהמת וצעקנית ותראי אך ורק את טובת העיר ותושביה לנגד עינייך."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך