משה דנינו קורא לסיוע העירייה בשיפוץ מרכזי המסחר הוותיקים

משה דנינו, חבר מועצת העיר והממונה על חופית - החברה לפיתוח התיירות, פנה אל ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בהצעה לסדר יומה של מועצת העיר הקרובה, בה הוא מציע כי העירייה תעודד ואף תהיה שותפה לשיקומם של המרכזים המסחריים ברובעי העיר הוותיקים, כחלק ממימושו של חזון ראש העיר להתחדשות עירונית באשדוד. דנינו: "מציע כי העירייה תסייע בעלות התכנון והביצוע על בסיס "שקל תמורת שקל"
משה דנינו קורא לסיוע העירייה בשיפוץ מרכזי המסחר הוותיקים

בהצעה לסדר אותה הגיש השבוע (שלישי), מעלה חבר מועצת העיר מטעם סיעת "אשדוד אחת" והממונה על החברה לתיירות משה דנינו את נושא המרכזים המסחריים ברובעים הוותיקים (דוגמת אלה הקיימים ברובעים א', ב', ד' ו-ו'), ומציין את העובדה כי מקומות אלה סובלים מהתיישנות בולטת והזנחה, בעוד בעלי העסקים בהם כורעים תחת נטל הארנונה והיקף העסקים המתקיים בהם נמצא בירידה מתמדת בשנים האחרונות.

דנינו מציע כי כל וועד של בעלי החנויות והעסקים של מרכז מסוים אשר ירצה "לצאת לדרך" לשיקום ושיפוץ, יזכה לעזרה וליווי של העירייה בדמות השתתפות של 50% מהעלות הכוללת של התכנון והביצוע של השיפוץ המיועד.

"בהתאם לחזון ראש העיר אשר פועל רבות לקידום ההתחדשות העירונית ברובעי העיר הוותיקים, ישנו צורך ברור בשיפוץ ושיקום המרכזים במסחריים ברובעים אלה", ציין דנינו.

קרדיט תמונה: נוגי צור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך