טפירו ביקש מההנהלה להאריך בשבועיים את חוזהו של קליסטוס איזוקו

מאיר טפירו מאמן אשדוד, ביקש מהנהלת מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה כי יאריכו בעוד שבועיים את חוזה של הזר קליסטוס איזוקו, שמסתיים בימים אלו. הסיבה, טפירו רוצה למצוא בראש שקט שחקן אחר. בראשון מגיעה ירושלים לאשדוד.
טפירו
התחיל מסע. טפירו (צילום: לירון מולדובן, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

למרות שההחלטה נפלה ובמכבי קפלן אשדוד/באר טוביה החליטו לסיים את ההתקשרות עם הסנטר קליסטוס איזוקו, ביקש המאמן מאיר טפירו להאריך בעוד שבועיים את חוזהו של השחקן, עד שימצא שחקן אחר.

החוזה של השחקן מסתיים בימים אלה. הוא חתם לחודש אחד בכדי לבדוק את כושרו. השחקן בקושי שיחק בבוצה ועד היום תרם 10 נקודות בשלושה משחקים. הוחלט להפסיק את חוזהו. אולם בגלל שיש לקבוצה משחק כבר ביום ראשון, ביקש המאמן מאיר טפירו עוד שבועיים בעיקר בכדי למצוא זר אחר, בראש שקט. האם ייתכן ויהיה שינוי קיצוני ביכולתו של איזוקו? נצטרך לחכות ולראות.

ביום ראשון תגיע הפועל ירושלים לקרייה. בקבוצה מאמינים לאחר ההפסד המינימלי למכבי ת"א, שבו הייתה שווה לת"א עד דקות הסיום  של המשחק, שיהיה אפשר לעמוד מול ירושלים ולנצח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך