מכבי אשדוד/באר טוביה החליטה לוותר על קליסטוס איזוקו

לאחר חודש בלבד בארץ, בו שיחק 3 משחקים בלבד ותרם תרומה קטנה מאוד, הוחלט במכבי אשדוד/באר טוביה לוותר על הסנטר קליסטוס איזוקו ולהביא אחר במקומו. שמו של מיקל גלאדנס, מהעונה שעברה עלה. שם נוסף, לקווינטון רוס מאילת.
שחקן מספר 4

חודש אחד הספיק למכבי אשדוד/באר טוביה, לקבל החלטה בנוגע לסנטר החדש שלה קליסטוס איזוקו והיא תוותר על שירותיו.

היה ברור שמול מכבי ת"א, זה עלול להיות משחקו האחרון של איזוקו. למעשה זו הייתה ההזדמנות האחרונה שלו, לפני שיוחלט לגבי עתידו. השחקן שיחק כ-12 דקות בלבד וקלע 4 נקודות. לקליסטוס איזוקו יש חוזה לחודש שבו אשדוד יכולה לצאת ממנו בלי לשלם פיצוי. החודש הסתיים היום וההחלטה, שלא ברור אם הועברה עדיין לשחקן היא – מוותרים על שירותיך.

בשלושה משחקים שיחק קליסטוס איזוקו, 27 דקות וקלע 10 נקודות. ממוצע של 3.3 נקודות למשחק. אסף 7 ריבאונדים, איבד 3 כדורים ונתן אסיסט1. מעט מאוד. מבחינת הקבוצה הוא לא הובא לצורך זה. אגב הוא גם סבל מכאבי גב ובמשחק מול חולון שותף דקה. כבר אז נראה כי הבינו שהוא לא הסנטר שהקבוצה רוצה.

עכשיו תחפש הקבוצה סנטר חדש במקומו, שחקן עם הרבה נוכחות בצבע ובכושר. לא שחקן שיצטרכו להכניס אותו לכושר. היה מי שהעלה את השם של הסנטר הקודם ששיחק בקבוצה מיקל גלאדנס, שנחתך בעונה הקודמת למרות שהיו מרוצים ממנו, למעט המאמן צביקה שרף. שם נוסף שעלה הוא שמו של שחקן אילת, לקווינטון רוס מאילת. אבל הוא מחזיק בחוזה באילת ורק אם ישוחרר יהפוך לאופציה ממשית

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך