בעקבות הפקקים בעיר – "איחוד הצלה" מתגברים את מערך האופנולנסים

עקב עבודות התשתית בעורקי התנועה הראשיים של אשדוד החליטו באיחוד הצלה לתגבר את פעילות אופנועי החירום של הארגון
בעקבות הפקקים בעיר - "איחוד הצלה" מתגברים את מערך האופנולנסים
צילום: ארכיון איחוד והצלה

כאמור השבוע החלו בעיר אשדוד עבודות פיתוח ותשתית בציר הרצל ומנחם בגין שהם צירי התחבורה הראשיים והעיקריים בגינם צומצמו כמות הנתיבים בכל כביש דבר אשר גורם לעומסי תנועה קשים מאוד.

עומסי התנועה משפיעים מאוד על זמן הגעת אמבולנס או כונן ברכבו הפרטי לאירוע חירום רפואי וכידוע הדקות הראשונות באירוע שכזה הן ההבדל בין חיים ומוות. אם לוקחים בחשבון את הזמן מרגע שאמבולנס מקבל קריאה ועד זמן חזרתו לאשדוד לאחר פינוי לקפלן או ברזילי זה ממוצע של שעה וחצי עם פחות אמבולנס בעיר. כיום פועלים בעיר אשדוד 15 אופנולנסים של "איחוד הצלה", כל אופנולנס מאובזר במיטב הציוד הרפואי המתקדם בדיוק כמו באמבולנס. החל מציוד החייאה, דפיברילטור, חמצן, ערכת לידה, ערכת חבישה ועוד.

מתנדבי יחידת האופנולנסים של איחוד הצלה מסניף לכיש הבינו כי בעקבות העומסים יש להם יתרון משמעותי והאוירות שלהם בכביש גבוהה והם יכולים לצלוח בקלות כל עומס תנועה וכאן הם יכולים לשנות את הכללים ולהמשיך להיות החלוצים הראשונים שיגיעו בדקות הקריטיות לכל אירוע חירום רפואי והם יתגברו את מערך האופנולנסים ויתנו יותר מענה מבשגרה דבר שללא ספק יקצר משמעותית את זמן התגובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך