בשני מגיעה מכבי ת"א לקרייה באשדוד

בשני (21.05, היכל הקרייה), תגיע מכבי ת"א למשחק חוץ באשדוד, מול מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה. אשדוד לאחר 2 הפסדים רצופים בליגה, תנסה לנצח. קל זה לא יהיה. זה עלול להיות גם משחקו האחרון של הסנטר קליסטוס אזיוקוו, ממנו קיימת אכזבה. היציע החדש ייפתח לראשונה לאוהדי הקבוצה. כל הפרטים לגבי היערכות הקהל למשחק, בכתבה.
שחקן מספר 4

במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, רוצים לנצח. לאחר שני הפסדים רצופים מול נהריה בבית וחולון בחוץ, חשוב לעצור את הרצף. הכל טוב ויפה, רק שמולה תתייצב מכבי ת"א, שעם בעיות אם בלעדיהן, היא על הנייר טובה יותר.

באשדוד יודעים זאת, אבל מבחינת מאיר טפירו והשחקנים שלו, זו גם הזדמנות להראות לכולם (שידור ישיר בספורט5), שיש פה קבוצה טובה לשנים רבות. קבוצה שהיא בעיקרה צעירה וזה ילרונה וגם חסרונה.

זה ככל הנראה עלול להיות גם משחקו האחרון של הסנטר קליסטוס אזיוקוו, ממנו יש אכזבה גדולה. השחקן חתם לחודש ועד כה איכזב. מול חולון הוא טען לכאבי גב וישחק דקה אחת ותרם 0 בכל הפרמטרים. בכולם!!. כמו שזה נראה הוא בדרך החוצה. אבל תמיד הכל יכול להיות ואם הוא רוצה להישאר, זו ההזדמנות שלו.

לראשונה יפתח היציע החדש לאוהדי הקבוצה ואוהדי מכבי ת"א והצפי הוא לאולם מלא עם עוד 1000 מקומות שביציע. היציע אומנם כבר עבר בכורה במשחק של בנות כמבי בן אוצר השקעות אשדוד ב"יורוקאפ". אבל מבחינת קבוצת הגברים זהו המשחק הראשון שהוא יהיה פםתוח לקהל.

הקבוצה פירסמה מידע לקהל לפני המשחק.

לפניכם כל המידע על ההערכות ביום שני הקרוב לקראת מכבי ת״א:
1) שעת המשחק: 21:00
2) קופות: יפתחו 4 שעות לפני המשחק
3) מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים
4) מחירי הכרטיסים: 40 ש״ח – נוער/חייל/פנסיונר | 70 ש״ח בוגר
5) חניה: רצוי לחנות בקניונים הסמוכים או בחניון מרכז כיוונים/חניון בית הכנסת
6) לא הודפסו הזמנות למשחק, אין טעם לעמוד ולחכות
8) היציע החדש יפתח לראשונה ו-2 הכניסות לאולם (הדרומית והצפונית עומדות לרשותכם
9) בקופות תוכלו לרכוש גם מנויים וגם כרטיסים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך