ברוכים הבאים. ניצחון ראשון בליגת העל למ.ס 0:1 על הפועל ת"א

זהו. נשבר המנחוס. ניצחון ליגה ראשון למ.ס אשדוד העונה בליגת העל (או לאחר 23 משחקים ללא ניצחון מאז עונת הירידה), 0:1 על הפועל ת"א. משער של ניב זריהן. זה היה גם ניצחון ראשון של רוני אוואט כמאמן בליגת העל ושל המנג'ר החדש יוסי מזרחי. בעוד שבועיים תצא אשדוד לסכנין.
ברוכים הבאים. ניצחון ראשון בליגת העל למ.ס 0:1 על הפועל ת"א

זה היה צריך להגיע. אלה היו"חבלי לידה" קשים, אבל הניצחון הראשון בליגת העל הושג. מ.ס אשדוד גברה בבית על הפועל ת"א 0:1 ורשמה את ניצחון הבכורה בליגת העל או אם תרצו לאחר 23 משחקים רצופים בליגת העל, מאז עונת הירידה.

זה היה בניצחון הראשון של אשדוד בליגה העל העונה, לראשונה נפרדה הקבוצה מהמקום האחרון והיא לא מתח לקו האדום. זה גם היה הניצחון הראשון של רוני אוואט מאמן הקבוצה בליגת העל והניצחון הראשון, במשחק הראשון של יוסי מזרחי כמנג'ר אשדוד. אשדוד יודעת לשחק. התוספת של מזרחי, היא בניסיון הרב שלו. בחיזוק במקום הנכון, עם העצה והידע שלו בכדורגל. עם עובדות אי אפשר להתווכח. משחק ראשון ניצחון ראשון.

תצוגה של הקהל של מ.ס (צילום: טל אקוקה)
תצוגה של הקהל של מ.ס (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד לא נמצאת במקום הראלי שלה. היא לא קבוצה לתחתית. בוודאי לא למקומות האחרונים. ביותר מידי משחקים היא הייתה קרובה ולא הצליחה. הפעם היא הצליחה. אשדוד, אולי בעצת מזרחי, שיחקה בעיקר במתפרצות מסוכנות (עם זריהן, מושל (טוב מאוד9, עזריאל ודוד), שלהגנת הפועל היה קשה להתמודד איתן וביתר המשחק ידעה לסגור היטב. הפועל מצד שני, שיחק בכדורים גבוהים לעבר שוינפלד, שם היו צמד הבלמים, סירושטיין עבדל חמיד, להרחיק כל סכנה. בכלל מאז חזרת השניים וטום בן זקן לעמדת המגן הימני, אשדוד לא ספגה שער בשלושה משחקים!

אשדוד פתחה כרגיל עם מתפרצת של ניב זריהן, שהיה כהרגלו מצוין. סירושטיין בכדור ארך מאוד וחכם מאוד, מצא אותו בדקה ה-11 והוא בספרינט מול שני בלמי הפועל, התקדם וכבש. שערו השני, שהופך אותו למלך שערי הקבוצה.. הפועל המשיכה כל המשחק באותה שיטה ודווקא בעוד מתפרצת כמעט כבש בקל (56), שלא לדבר על זריהן (77) שעבר בהגנת ת"א ורק אדי גוטליב הבלם, מנע בבעיטה שלו את השער השני.

ניב זריהן. כובש שער ניצחון (צילום: TOTO FOTOׂ)
ניב זריהן. כובש שער ניצחון (צילום: TOTO FOTOׂ)

שריקת הסיום של המשחק מצאה את שחקני אשדוד והקהל (90 דקות של עידוד. שאפו) מוצאים אנחת רווחה שנשמעה עד היציאה מהעיר. זהו גם לאשדוד יש ניצחון בליגת העל. במחזור הבא, בעוד שבועיים (בשבוע הבא פגרה), תצא אשדוד לסכנין חשוב לחזור משם עם נקודות. אגב המרחק בין אשדוד למרכז הטבלה הוא 2 נקודות. הכל פתוח.

מ.ס אשדוד: יואב ג’רפי, טום בן זקן (משה אוחיון, 70), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, רועי בקל, תום מונד, בנצי מושל, דין דוד (דן ביטון, 56), חן עזריאל וניב זריהן .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך