"החלום של אוהדי הפועל התגשם"

מאיר בן גוזי קורא לכל אוהדי הפועל אשדוד להגיע ולתמוך בקבוצה "המשימה העיקרית שלנו כרגע היא להישאר בליגה ולדאוג שבעונה הבאה האימפריה האדומה תחזור בכל הכח"

מאיר בן גוזי, יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד לשעבר, אוהד מושבע של הפועל אשדוד, גדל על הפועל אשדוד בבית לזרוס, גר בסמוך למועדון הכדורגל ובשבילו הפועל אשדוד זה יותר ממשפחה. "החלום של הרבה אוהדי הפועל אשדוד התגשם וטוב שאחד כמו ג'קי בן זקן קיבל החלטה נכונה ואמיצה להחזיר עטרה ליושנה, את קבוצת הפועל אשדוד, מה עוד שזה בליגת העל", אמר בן גוזי עם הישמע הבשורה. "יש לנו באשדוד קבוצת כדוריד של הפועל אשדוד וקבוצת כדורסל של הפועל אשדוד. התגעגענו לקבוצת הכדורכל של הפועל אשדוד. אני קורא לכל האוהדים הוותיקים של הקבוצה וכל שחקני העבר לבוא לתמוך ולעודד את השחקנים. מה שחשוב קודם כל זה שהקבוצה לא תרד ליגה ובשנה הבאה בעזרת השם האימפריה תחזור בכל הכח. עשרות אוהדים פנו אליי ואמרו לי שהם מאושרים שהמסל של הפועל והצבע האדום חזר לעיר. אולי זה לא יקרה במכה אחת אבל לאט לאט נחזיר את כולם למגרש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך