תחזית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/11/16 ועד 10/11/16
תחזית אסטרולוגיה

טלה: לאחרונה רכשת כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל טלה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה להוציא אל הפועל בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם ולעזור לכם לממש את רצונותיכם.. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכול בסדר…
למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים בניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר "אני מסכים… אבל" או "את צודקת… אבל". שימו לב שה "אבל" הוא מהות כל הוויכוח בניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמתית – אין "אבל". הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים במשותף. התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

שור: לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק אישי ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר צד ימין. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

תאומים: התעשתות וחיבור מחודש לאמונה. לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים השבוע הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. פרויקט חדש משיב לכם את הביטחון העצמי שאבד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק וטיפוח הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. טפחו את חיי המין שלכם. המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. נושאים שקשורים באסטטיקה, בריאת הגוף, תזונה נכונה ופעילות גופנית ושינוי באורח החיים עולים על הפרק. טיול או חופשה שקרבים ובאים יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן: השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת ניתנת לכם ההזדמנות להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר היו קבורים זמן רב בליבכם ובמוחכם. תהליך זה התאפשר הודות לפעולות, מעשים ובחירות נכונות אשר ביצעתם לאחרונה והם אלו אשר הובילו להתבהרות התמונה ולראייה אחרת של הדברים אשר מתרחשים בחייכם. בעבודה: השבוע יש נטייה ליפול בלשונכם. לכן, מומלץ השבוע להימנע מפטפוטי סרק, רכילות והתרברבות יתר. לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב בכל הקשור להגשת עבודות או מבחנים אשר יעידו כי למדתם טוב את החומר ואתם שולטים ובקיאים בו. זוגיות: סבלנות, אורח רוח והתחשבות הם המצרכים הדרושים על מנת שתוכלו לסיים את השבוע הקרוב מבלי להתאכזב חלילה. השתמשו במצרכים אלו בנדיבות ונצלו את העובדה שיש בכוחכם לשנות ולהשפיע לחיוב על עתידכם. כמו כן זהו זמן טוב לחופשה קצרה, למפגש עם אמונה, תרבות ואומנות. התיקון השבועי: לשים את רצונותיכם במרכז לא מתוך אגו, אלא מתוך הבנה שגם לכם מגיע להיות מאושרים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

אריה: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

בתולה: מבחן של אמונה עולה על הפרק ורבים מכם ידרשו בשבוע זה להוכיח לעצמם ולבורא עולם שאמונתם לא נופלת או נפגמת גם ברגעים קשים. חשוב לדעת: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך – דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. מכוון שבשבוע זה למחשבותיכם יש נטייה לשליליות, אתם עשויים למשוך אליכם דברים שלילים. לכן כדאי השבוע לפקוח עין ולהיזהר מרמאויות, גנבות, חבלות ותאונות. אבל הכי טוב זה לשנות את המחשבה משלילית לחיובית. וחוק המשיכה יעשה את שלו… זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.. כספים: נושאי כספים מעוררים דאגה בלבכם. יתכן שלא חישבתם את צעדיכם הכלכליים בתבונה או נגררתם להוצאה כספית בלתי נמנעת, דבר שהוביל אתכם למצב לא כל כך נוח מבחינה כספית. תהליך זה יכול להוביל למתחים וויכוחים בתוך הבית וגם מחוצה לו. סכום כסף שאתם מצפים לו מתעכב והדבר מוסיף על הלחץ שכבר קיים. לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. בבית: התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. איזור רגיש בגוף: הנפש היא זו שצריכה לקבל השבוע את מירב ההתייחסות. טיפול רגשי או חיזוק נפשי, ימנעו מכם נפילה רוחנית וימנעו את תחושת הדיכאון. שבו טוב ואלוהים אתכם!

מאזניים: על מנת שתוכלו להתחבר לאנרגיה של שבוע זה יהיה עליכם ללמוד כיצד לקחת אחריות ולפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם. המוטיב המרכזי שמולו אתם ניצבים בשבוע זה, יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. חשוב מאוד להמשיך ולפעול מתוך מקום שמשדר לסובבים אתכם ביטחון ואמונה בדרככם. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

עקרב: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם חשים ויודעים שאתם מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה, עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה ובנועם.. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך חברים ואלוהים אתכם!

קשת: רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. בקיצור נצלו את החג הקרב ותעשו פסח לא רק לבית אלה גם למערכת היחסים שלכם. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. התיקון השבועי: להלחם בעצלות ובדחיינות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח! שבוע טוב ואלוהים אתכם!

גדי: שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל גדי. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. עבודה חדשה הסבה מקצועית או תפקיד חדש עולים על הפרק- לכו על זה!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו חתונה נלקחת בחשבון זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דלי: בעת הזו עליכם להתחבר אל תחושת אחריות ולנהוג באופן בוגר, אחראי וסמכותי. רק התנהגות אחראית וסמכותית, מגובה באמונה וידיעה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה ועשייה מתוך בגרות. מילות המפתח של שבוע זה הן: שיתוף פעולה, איזון והרמוניה. הקלפים מצביעים על כך שרבים מבני מזל דלי ניצבים כעת בפני תקופה בה הם נדרשים לקבל על עצמם מחויבויות שונות הן בכל הקשור לתחום האישי ובכל הקשור לתחום המקצועי או הזוגי. איש, איש בתחומו. שימוש נבון בשלושת המילים שרשומות למעלה, יאפשר לכם להגיע אל ההחלטות הנכונות, אשר בעזרתם תוכלו להתקדם צעד אחד נוסף בדרך למימושכם העצמי. התעלמות וחוסר שימוש בשלושת המילים הנ"ל, יגרור עיכובים מיותרים. בעבודה: עליכם להקפיד שלא להיגרר לרכילות ולוויכוחים. כספים: לאחרונה הכסף חומק מבין אצבעותיכם. אין זה אומר שאתם מבזבזים סתם, אך גם כשכל שקל שלכם הולך למקום הנכון, תמיד יש עוד מקום לחיסכון. זוגיות: חוסר סיפוק והמון טענות יוצרים זוגיות שיש בה הרבה תסכול וחוסר נחת. כדי לפתור את הבעיות אתם חייבים לפתוח ערוץ תקשורת עם בן הזוג שבו תשימו את הכול על השולחן מתוך כוונה כנה ואמתית להגיע לעמק השווה. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי לעשות זאת. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

דגים: שבוע טוב עומד בפתח. התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים למרות קשיים כאלה ואחרים, הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל דגים לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה. הזמנה לאירוע, או השתתפות בשמחות של חברים ובני משפחה עושה לכם טוב. יש להימנע מלעבור את הגבול הדק בין שמחה להשתטות. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם, ורק לאחר שבדקתם לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם. סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. לרווקים שביניכם שישנו את דרך חשיבתם ואת יחסם לנושא הזוגיות צפוי מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. קשר שאתם מתקשים לסיים הופך לדביק ומעיק וזה לא מה שאתם צרכים כרגע. האתגר השבועי: עליכם להקפיד ולחייך יותר, החיוך פותח את אזור מקלעת השמש, הוא פותח את השמש הפרטית שלכם ומאפשר לאור שלכם לזרוח מבפנים החוצה אל העולם. חיוך אחד משנה את תמונת העולם שלכם – משנה את המציאות. לכן אמצו את ההמלצה של הקלף השבועי שלכם וחייכו הרבה, חייכו גם כשאתם לבד, פשוט חייכו והעולם יחייך אליכם בחזרה. שבוע מחיוך ומוצלח ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך