גאגא במרכז תרבות מונארט

גם מי שמכיר וגם מי שרוצה להתוודע לשפת התנועה שפיתח כוריאוגרף להקת "בת שבע" אוהד נהרין, מוזמן למופע של הריקוד על פי "גאגא"
גאגא במרכז תרבות מונארט

"גאגא" היא שפת תנועה שפיתח כוריאוגרף להקת "בת שבע" אוהד נהרין. שפת "גאגא" היא שפת מחול ייחודית, שאינה נצמדת לסט אחיד של צעדים או חוקים מוגדרים, אלא מבקשת מהרקדן ליצור סגנון תנועה אישי משלו. התנועה האישית נוצרת בעזרת הדרכה של מורה. מורה ה"גאגא" אינו נותן הוראות ספציפיות, אלא מתאר דימויים, וכל רקדן נותן להם פרשנות פרטית. תנועת המחול היא אינסטינקטיבית ומודעת בו זמנית, היא מפתחת את הדמיון והחושים וכך גם את המודעות לחולשות גופניות. "גאגא" תורמת לחיזוק הגוף והגמישות, מעירה מקומות מנוונים ועוזרת לביטולם של הקבעונות הפיזיים. בשיעורים לומדים להכיר את יכולות הגוף שלנו, להתמודד עם החשש להיראות מטופשים או מתאמצים, ופשוט מתחברים לרצון הטבעי של הגוף לזוז בצורה מהנה וכיפית. כפי שמתאר זאת אוהד נהרין: "אנחנו חוקרים תנועה רבת ממדים, נהנים מתחושת השריפה בשרירים שלנו, אנחנו ערוכים להתפרצות, אנחנו מודעים לחומרים מהם אנחנו עשויים, ערים לכוח המתפרץ ולפעמים משתמשים בו. אנחנו משנים את הרגלי התנועה שלנו על ידי מציאת ואימוץ הרגלים חדשים, אנחנו יכולים בו בזמן להיות נינוחים וערניים, רגועים ודרוכים".

יום חמישי, 10.11, בשעה 9:00, מרכז תרבות מונארט, 08-8545130/1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך