המטרה של מכבי בן אשדוד, ניצחון שני מול הופטראנוס סירנוס מליטא

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תארח ביום חמישי את הופטראנוס סירנוס, מליטא (19.00, אולם הקריה), במסגרת המחזור השני ב"יורוקאפ". אשדוד תרצה ניצחון שני ברציפות לאחר הניצחון במשחק החוץ מול ספרטק מוסקבה. הליטאיות מרוצות מהאירוח ובעיקר ממזג האוויר. לראשונה יעשה שימוש ביציע בחדש שנפתח לקהל.
קבוצת הנשים בכדורסל אלופת המדינה

ממכבי בן אוצר השקעות אשדוד, רוצה ניצחון שני באירופה. היא יכולה וצריכה לעשות את זה.

אשדוד תארח בחמישי (19.00, אולם הקריה) את הופטראנוס סירנוס מליטא. אשדוד שחזרה ממוסקבה עם ניצחון על ספרטק מוסקבה במחזור הראשון, רוצה וצריכה לסמן גם וי על המשחק הזה ולעבור אותו.

כל שחקניות אשדוד כשירות ולסגל יחזרו אשלי פאריס ודיאנה בוטוליה, שלא משחקות בליגה ולכן נחו במשחק הניצחון מול בנות הרצליה. היו"ר טאלי קריאף התייחסה למשחק: "אנחנו מתרגשים ממשחק הבית הראשון שלנו. מצפים לאווירת כדורסל במגרש ומקווים לניצחון". אגב לראשונה יפתח היציע החדש לקהל. כך שעוד 1000 צופים יוכלו להיכנס למשחק.

הליטאיות עצמן הגיעו כבר לאץ והן מרוצות מהאירוח המצוין ובעיקר ממזג האוויר. על הנייר גם הם יודעות כי אשדוד עדיפה עליהן. חשוב שיחזרו לליטא מרוצות מהאירוח אבל מאוכזבות מהתוצאה. חשוב שיגיע קהל לעודד ולדחוף את בנות אשדוד לעוד ניצחון אירופי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך