המהלכים הגדולים של לסרי וכנפו, הניצחון של נתניהו

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, ביצע שורה של צעדים שהעניקו לליכוד באשדוד ניצחון גדול מול שאר המפלגות

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר היום (רביעי) בבוקר לראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, והודה לו על המהלכים שביצע בימים האחרונים, כדי לבסס את ניצחונו של ביבי בעיר הנמל. אין בכלל ספק שלד"ר לסרי ולממלא מקומו עו"ד גבי כנפו, יש מניות רבות בעובדה שהליכוד גרף 35,653 קולות (31%) באשדוד.
כזכור, לפני הבחירות נרשמה באשדוד דרמה לא קטנה, כאשר ד"ר יחיאל לסרי ועו"ד גבי כנפו, קיבלו החלטה לעצור כל פעילות בסניף, בעקבות ההחלטה של ראשי הליכוד למנות את סניה כצנלסון (איש האופוזיציה) כראש מטה העולים במפלגה. ארבעה ימים לפני הבחירות ד"ר לסרי וכנפו נסעו למעונו של נתניהו, והחליטו לצאת לדרך חדשה.
מאותם רגעים הסניף המקומי שקק חיים, וכל הפעילים המרכזיים נענו לקריאתו של ראש העיר לפעול במלוא המרץ. כך לדוגמא, משה בן זקן, אחת מהדמויות הבכירות בליכוד, קיים פעילות נקודתית מול הדור הצעיר, בעיקר ברשתות החברתיות וזכה למחמאות על פועלו סביב השעון.

כל אחד מתושבי העיר קיבל שיחה טלפון אישית (מוקלטת), בה נשמע ד"ר לסרי מבקש לצאת ולהצביע ביום שלישי ולתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי הערכות, הפעילות הזו סייעה לליכוד לשמור על מעמדו בעיר הנמל, כמפלגה המובילה בפער עצום משאר המפלגות.
"רק מהמהלך הזה ניתן להעריך שהליכוד זכה לתמיכה של עוד כמה אלפי קולות באשדוד. ד"ר לסרי אמר לתושבים כי בית החולים החדש שנבנה בימים אלה באשדוד יוצא לפועל הרבה בזכות התערבותו האישית של נתניהו, והציבור יודע להעריך זאת", אומר גורם במערכת הפוליטית.

זאת ועוד, מפילוח של התוצאות עולה בצורה ברורה כי סניה כצנלסון לא תרם לעלייה בתמיכה בנתניהו בקרב הציבור הוותיק, ולעומת זאת דווקא סיעת "ישראל ביתנו" שמרה על מעמדה באשדוד כמפלגה השנייה בגודלה, למרות שכצנלסון פעל נגד ליברמן בצורה בולטת לעין. בבחירות הקודמות לפני כשנתיים נרשמו באשדוד 63% הצבעה, והפעם הייתה תחושה שהאחוז יהיה גבוה יותר, בשל המאבק היצרי שנרשם בין ראשי המפלגות הגדולות. ואכן, לאחר ספירת 282 הקלפיות שהיו פזורות ברחבי העיר, הסתבר כי אחוז ההצבעה עמד על 68%, נתון מכובד ביותר. בסך הכל הצביעו יותר מ-115 אלף אשדודים מתוך כ-170 אלף תושבים שהינם בעלי זכות בחירה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אמר לאתר "אשדוד אונליין": "מדובר בניצחון ענק לליכוד לנתניהו ולעיר אשדוד. אשדוד הייתה תמיד מעוז של תנועת הליכוד ועיר ימנית, אבל הפעם אשדוד גם הכירה תודה לנתניהו ולשרי תנועת הליכוד על ההשקעה והסיוע לעיר בכל התחומים ובמיוחד בבניית בית החולים. כמובן שהממשלה הבאה המסתמנת על פי תוצאות הבחירות, תעניק תנופה מחודשת להתפתחות העיר בשנים הקרובות, ואני כמובן מאוד שמח על כך". עו"ד גבי כנפו הוסיף בקצרה: "יש לראש העיר ולי רק 2 מילים לומר לתושבי אשדוד – תודה רבה! כפי שאמרנו, זה רק הליכוד, רק נתניהו ורק מחל".

התוצאות הסופיות באשדוד:   הליכוד – 35,653 קולות (31%)   ישראל ביתנו – 15,127 קולות (13%)   ש"ס –  11,923 קולות (10%)   יהדות התורה – 11,132 קולות (9%)   המחנה הציוני – 9,694 קולות (8%)   יש עתיד – 8,804 קולות (7.5%)   כולנו – 8,616 קולות (7%)   הבית היהודי – 5,468 קולות (5%)   יחד – 4,171 קולות (3.5%)   עלה ירוק – 1,314 קולות (1.5%)   מרצ – 854 קולות (1%)

[pro_ad_display_adzone id="3614"]

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך