פרוייקט תחבורה ירוקה יוצא היום לדרך – שיבושים ועומסי תנועה צפויים בעיר

פרויקט תחבורה ירוקה יוצא היום לדרך וצפוי להפוך את אשדוד למודל ארצי בתחום התחבורה הציבורית, בשל העבודות צפויים להיות שיבושי תנועה בצירים מרכזיים. כל הפרטים על העבודות בכתבה
פרוייקט תחבורה ירוקה יוצא היום לדרך - שיבושים ועומסי תנועה צפויים בעיר
מפת הפקקים

היום (רביעי),  יוצאת לדרך תוכנית התחבורה הירוקה שתהפוך את אשדוד למודל ארצי בתחום התחבורה הציבורית. קדם לכך מסע פרסומי, תחת הסלוגן "RE-WAY – אשדוד מתחדשת, אשדוד מתקדמת", המסביר מהי התכנית, מה והיכן תתבצענה העבודות ולכמה זמן.

בעירייה מציינים כי מדובר בפרויקט מהפכני, אשר ישנה את פני העיר ואת אורחות חיינו וימצב את אשדוד כעיר בעלת מערכת תחבורה ציבורית המתקדמת בארץ. השלב התכנוני של הפרויקט המורכב נמשך כשנתיים וחצי וכעת אנו מגיעים לשלב ביצוע העבודות כך שבסופן נקבל תחבורה ציבורית אמינה, יעילה, נגישה ונוחה המעניקה רמת שירות גבוהה לכל התושבים.

בשל תקופת העבודה הארוכה, בצירי התנועה המרכזים, ובשל מורכבות העבודה הכוללת הקמת תשתיות חדשות ושדרוג תשתיות קיימות, ייתכנו שיבושי תנועה בצירים המרכזיים. העירייה ומשרד התחבורה פעלו בכל דרך על מנת לאפשר תנועה שגרתית במינימום עיכובים, תוך התוויית דרכים חלופיות למקרה שנאלץ לחסום ציר מרכזי.

בתקופה זו, בעיקר בשעות העומס, ולהישמע להנחיות ולתמרורי הדרך. פרטים על העבודות והסדרי התנועה מתפרסמים באתרי האינטרנט ובאמצעי התקשורת. כמו כן, מומלץ להיתעדכן בווייז לפני היציאה מהבית.

אלה הכבישים שיעשו בהם עבודות בשלב הראשון:
clipboard01

clipboard01

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך