מזרחי: "אוואט הוא המאמן. באתי לעזור למערכת לצאת מהמצב"

יוסי מזרחי, שאימן עד היום את הפועל ירושלים והתפטר ממנה, מונה למנג'ר של מ.ס אשדוד עם כל הסמכויות המקצועיות. רוני אוואט יעבוד כמאמן תחתיו. גילי לנדאו ימשיך לשמש כמנהלה המקצועי של מחלקת הנוער. מזרחי סיכם ל-4 שנים וכבר השתתף באימון הבוקר. מזרחי: "באתי למקום שאני מכיר"
מאמן על המגרש

יוסי מזרחי חזר למ.ס אשדוד. המאמן בן ה-63, חזור לקדנציה נוספת באשדוד. ביום רביעי, לאחר פגישה בין ראשי המועדון ליוסי מזרחי סוכם  על פרטי הצטרפותו של מזרחי לצוות המקצועי של הקבוצה. ל-4 עונות.

בהודעה שפרסמה הקבוצה נכתב בין היתר: "יוסי מזרחי עתיד להיות המנג'ר והסמכות המקצועית העליונה במועדון ויתרום מניסיונו העצום לצוות המאמנים הצעיר של הקבוצה, וזאת מתוך כוונה להכשיר אותם להיות הצוות המקצועי שיוביל את המועדון בשנים הבאות".

למען הסר ספק, רוני אואט ימשיך להיות מאמן הקבוצה וגילי לנדאו ימשיך בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

מרגיש בבית. מזרחי (צילום: טל אקוקה)
מרגיש בבית. מזרחי (צילום: טל אקוקה)

מזרחי כאמור סיכם קבוצה עד לתום העונה ולעוד 3 עונות. כמו שזה נראה הכל נעשה בתיאום מלא עם רוני אוואט הוא מאמן, שהסכים לעבוד לצידו של יוסי מזרחי, שנחשב גם בעיניו סמכות מקצועית.

מזרחי כבר השתתף באימון הבוקר ואמר : "אני חוזר למקום שאני מכיר אותו. יוסי מזרחי ואגו זה שני דברים שלא הולכים ביחד. רוני אוואט הוא המאמן. באתי לעזור לקבוצה שבמקום האחרון ונמצאת במצב קשה. אעשה כל מה שצריך כדי שהיא תצליח."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך