היכונו למהפך: החל ממחר עבודות נרחבות ועומסים כבדים בכבישי אשדוד

פרויקט תחבורה ירוקה יוצא לדרך, כמה זמן יימשכו העבודות ? אלו כבישים יחסמו ? ומתי ?... כל הפרטים בכתבה המלאה
אשדוד מתחילה את מהפיכת התחבורה הציבורית הירוקה

על פי התחזיות הצפויות, מפת הפקקים בעיר אשדוד הולכת להתרחב, ונדמה יהיה שלמשך השנה הקרובה כבישי אשדוד יהפכו לתל אביב, וגם אנחנו נחוש את עול הפקקים מהמרכז, אך כמובן שכל אלו במטרה לשפר ולייעל את התחבורה בעיר אשדוד ובעצם להכניס את החדשנות גם לערי הפריפריה כאשר האחראי לכל זה הוא הפרויקט המהפכני reway.

החשיבה על פרויקט reway החל כבר לפני כשלוש שנים, אז, נבחרה אשדוד לשמש עיר מודל לתחבורה ציבורית. משרד התחבורה הקציב לפרויקט חצי מיליארד שקלים, ומחר לאחר ששלב התכנון הסתיים, יתחיל שלב הביצוע, שיתפרס על פני כשנה וחצי. התושבים יקבלו הסברים על לוחות זמנים ודרכי נסיעה חלופיות, ובזמן הנסיעה בעיר מומלץ להפעיל את אפליקציית "ווייז", שתהיה מעודכנת לאורך כל ביצוע המיזם "זה לא אומר שלא יהיו קשיים… שלא תהיינה תקלות בלתי צפויות ועומס בחלק מהכבישים", אומר ראש העיר ד"ר לסרי. "זה כן אומר שאנחנו כאן! ערוכים לתת מענה ופתרון, ולדאוג שגם התקופה הפחות נוחה הזו, תעבור על כולנו בצורה הטובה ביותר"

בתור התחלה כביש הרצל ייסגר מיצחק שדה ועד מנחם בגין, וכן בכביש מנחם בגין ייסגר נתיב אחד מתוך 2 החל משד' משה סנה (כניסה דרומית של העיר) ועד שד' הרצל.

לפרטים המלאים על מפת השינויים בכבישים היכנסו לתמונה או ללינק המצורף:
14141_reway_ad_double_ashdodbakotarot_400280_herzel_08
clipboard02
clipboard01

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך