מ.ס אשדוד ובית ספר לקציני ים באשדוד משתפים פעולה

במ.ס אשדוד רוצים להצליח בכדורגל. אבל הדרך לשם לא פחות חשובה. בימים אלה סוכם על שיתוף פעולה בין האקדמיה לכדורגל של הקבוצה ובית הספר לקציני ים באשדוד. חונכים תלמידי י"ג בביה"ס לקציני ים יתגברו בלימודים באקדמיה לכדורגל של הקבוצה. בתמורה הם יזכו למלגה. מ.ס אשדוד, הופכת יותר ויותר ממועדון ספורט אשדוד למשפחת ספורט אשדוד.
מ.ס אשדוד ובית ספר לקציני ים באשדוד משתפים פעולה

אקדמיה של מ.ס. אשדוד מחנכת את השחקנים הצעירים למצוינות בכל התחומים, על המגרש ומחוצה לו. בהתאם לעקרון מנחה זה, נוצר שיתוף פעולה בין המועדון לבין בית הספר לקציני ים "אורט" אשדוד.

במסגרת ההסכם יקבלו שחקני האקדמיה בכיתות ט-י"א שיעורי עזר במקצועות המתמטיקה והמדעים מתלמידים מצטיינים הלומדים בכיתה י"ג במגמת אלקטרוניקה באורט.  בתמורה, יזכו אותם חונכים, למלגות כספיות ממועדון ספורט אשדוד. הכל למען הקהילה, כשכולם יוצאים נשכרים מכך.
שיתוף הפעולה כבר החל, כשביום שני הגיעו למתחם האקדמיה התלמידים החונכים חני טורקיאן, שמעון לבן וקורן בן עזרא, ביחד עם מנהל ביה"ס פיטר ברודסקי, שם קיימו שיחת היכרות עם מנהלי האקדמיה שלמה סופר ורפאל קסטרו ופגשו את השחקנים הצעירים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך