משטרת ישראל מזכירה ומזהירה את משתמשי הדרך

הגשמים הצפויים עלולים לשבש את הדרכים וליצור עומסים וסכנות, ובמשטרת התנועה פונים לנהגים ולמשתמשי הדרך

לקראת הגשם הצפוי היום, שבשונה מהשבוע שעבר אמור להיות יותר משמעותי ומורגש, הוציאה משטרת ישראל הודעה אודות הנהיגה הבטוחה בזמן מזג האוויר הסוער שאמור לפקוד את הצפון ומשם לדרום.

דוברות המשטרה: משטרת ישראל ערוכה למתן שירות וסיוע לציבור משתמשי הדרך, נוכח מזג האוויר החורפי והגשם, בדגש על אזור הדרום והצפון.

המלצות המשטרה לציבור: מפאת סכנת החלקה, על הנהגים לנהוג בזהירות מרבית. יש להימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן שיטפונות. יש לנהוג במשנה זהירות בקרבת מאגרי מים בהם קיימת סכנת החלקה, היסחפות וטביעה. יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי הדרך והראות. על הנהגים להקפיד על הדלקת אורות, בייחוד כאשר הראות לקויה. אין לבצע עצירות פתע ויש לשמור מרחק מהרכב שמלפנים. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, תוך מתן זכות קדימה. יש להיות מרוכזים היטב בנהיגה ולהימנע מכל היסח דעת – שימוש בטלפון הנייד או עיסוק עם הילדים מאחור. יש להישמע להנחיות השוטרים הפרוסים בשטח למען ביטחונכם.

חל איסור לעצור בשול הדרך אלא רק בתחנות רענון מוסדרות. במקרה של תקלה ברכב, יש להדליק אורות מהבהבים, ללבוש אפוד זוהר, להציב משולש אזהרה, לעבור אל מעבר למעקה הבטיחות ולהתקשר למוקד 100. שוטרי התנועה ויחידת פינוי צירים של המשטרה מוכוונים להגיע ולסייע. ככלל, נהג או הולך רגל אשר נקלע למצוקה וזקוק לעזרה, מתבקש לא להסס ולהתקשר למוקד 100, לקבלת סיוע. תשומת לב מיוחדת יש לתת להולכי רגל, בדגש לילדים סמוך למוסדות חינוך, תוך מתן זכות קדימה.
מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את הציבור בדבר מצב התנועה וצירים חסומים באמצעות כלי התקשורת.
הציבור אף מוזמן לפנות לקבלת מידע, למוקד 110 של משטרת ישראל.

צילום תמונה: משה שי – פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך