תיעוד התאונה הקטלנית: הנהג חוצה באור אדום – מתנגש באוטובוס ונמחץ למוות

צפו: כך התרחשה אמש התאונה הקטלנית בין רכב פרטי לבין אוטובוס של חברת אפיקים שהיה בדרכו לאשדוד - בתאונה נהרג נהג הרכב הפרטי גבר כבן 50
תיעוד התאונה הקטלנית: הנהג חוצה באור אדום - מתנגש באוטובוס ונמחץ למוות
צילום: שי - אתר YNET

* יש להמתין רגע עד לטעינת הסרטון
אמש התרחשה תאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי לבין אוטובוס של חברת אפיקים שהיה בדרכו לאשדוד, בתאונה נהרג נהג הרכב הפרטי – גבר כבן 50, את התאונה תיעדה מצלמת רכב שנסעה לכיוון הצומת בצילום ניתן לראות כיצד מהרכב הפרטי נכנס אל תוך הצומת באדום ולאחר מכן הרגע הקטלני בו האוטובוס פוגע בו.

את התאונה תיעד אדם בשם שי שהעביר את הסרטון לאתר YNET הוא סיפר בידיעה כי "יצאתי לראות אם אפשר לעשות משהו, אבל לא היה אפשר לעשות כלום". הפרמדקים של מד"א מצאו את הנהג לכוד ברכב כשהוא ללא רוח חיים ואילו מספר נוסעי האוטובוס נפצעו קל מאוד וקיבלו טיפול רפואי במקום.

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. נהג הרכב היה לכוד ברכבו ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו. כמו כן טופלו בזירה ע"י מתנדבי איחוד הצלה כעשרה נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך