תאונה קטלנית: אדם נהרג בתאונה בין רכב לאוטובוס אפיקים שהסיע נוסעים לאשדוד

אוטובוס של חברת אפיקים שהיה בדרכו לאשדוד פגע למוות בנהג רכב פרטי
תאונה קטלנית: אדם נהרג בתאונה בין רכב לאוטובוס אפיקים שהסיע נוסעים לאשדוד

דיווח שהתקבל במוקדי מד"א ואיחוד הצלה העיד על תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס לרכב פרטי בכביש 3 בצומת בית חלקיה. פאראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 ללא רוח חיים שלכוד ברכב הפרטי.

דוברות איחוד הצלה: נהג רכב נהרג בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס בכביש 3 בסמוך לצומת בית חלקיה. מתנדבי איחוד הצלה מסניף לכיש שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעה הקשה ממנה סבל. לוחמי אש פועלים לחילוץ גופתו. לא אותרו נפגעים גוף נוספים וטופלו מספר נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה.

משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב ואוטובוס. נהג הרכב היה לכוד ברכבו ללא הכרה וללא דופק ונשימה וצוותי כיבוי פעלו לחלץ את גופתו. כמו כן טופלו בזירה ע"י מתנדבי איחוד הצלה כעשרה נפגעי חרדה ששהו על האוטובוס שמעורב בתאונה".

דוברות המשטרה (אגף התנועה): כביש 3 נחסם לתנועה בין צומת יד בנימין לצומת יסודות בשני הכיוונים בעקבות תאונה קטלנית בין רכב פרטי לאוטובוס נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של משטרת. יש להפנות את הנהגים לדרכים חלופיות.

img-20161031-wa0016

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך