לידיעת הנהגים: מפת הכבישים שיחסמו היום עקב מרוץ אשדוד

לרחובות החסומים, הכבישים העמוסים ולשעות הסגירה היכנסו לכתבה המלאה...
לידיעת הנהגים: מפת הכבישים שיחסמו היום עקב מרוץ אשדוד

הירוץ יתקיים ביום שלישי,ה- 1.11.2016, ויהיה המרוץ ה-37, וצפויים להשתתף בו בכירי הרצים והרצות בארץ, לצדם של רצים חובבים רבים.

במרוץ יתקיימו מקצים תחרותיים למרחקים של 2, 5 ו-10 ק"מ וכן 2 ק"מ עממי, שיחלו כבר מהשעה 15:30 אחר הצהריים, כאשר במקצה המרכזי ל-10 ק"מ תתקיים גם אליפות ישראל, שתוזנק בשעה 17:45 משדרות מנחם בגין, במקביל לבניין וככר העירייה. הרצים ירוצו את מרבית הריצה על שדרות משה דיין, במקביל לחוף ימה היפה של אשדוד ובסוף חזרה לשד' בגין ולקו הגמר.

בעקבות המירוץ יחסמו כבישים רבים ברחבי העיר, אתר 'אשדוד אונליין' מביא לכם את מפת הפקקים המלאה בכדי שתמנעו ממעבר באזור ותחסכו מספיק זמן בכבישים.

ראשית, ברחוב הגדוד העברי לא תתאפשר חניית רכב ברחבת בניין העירייה החל מהשעה שבע בבוקר ועד השעה 19:00 בערב.

הכבישים שיסגרו לתנועה החל מהשעה 15:00 הם שד' מנחם בגין, פינת רחוב הרצל עד כיכר המפרשים.

שד' משה דיין – (כביש החוף), צומת יצחק הנשיא / רוגוזין ועד הכיכר "עין השמש" ברובע טו' ייסגר לכל אורכו בשני הנתיבים.
הכניסה והיציאה לרובע יא' – דרך שד' עובד בן עמי מכיוון מזרח.

במקביל, לא תתאפשר כניסה ויציאה לרחוב הגדוד העברי מרחוב דרך ארץ הכולל את המרכז הפדגוגי, המשכן לאומנויות הבמה, בית יד לבנים, ומרכז מונארט.

לא תתאפשר כניסה או יציאה מחוף הקשתות, חוף גינדי, ומהמרינה לשד' משה דיין. אך כן תתאפשר כניסה ויציאה מהמרינה אך ורק דרך מעבר החירום שביל הכורכר המחבר בין חוף הקשתות לחוף לידו.

הכבישים העמוסים בהם צפוי עומס כבד החל מהשעה הקרובה הם – שד' הרצל, שד' תל חי, שד' בני ברית, שד' רוגוזין, וכן שד' ירושלים.
mapa

מנכ"ל הרשות יורם אסרף שנכנס לפני כחודש וקצת לתפקיד הבין מהר את פוטנציאל ההצלחה של סדר הגודל וכבר הכניס לתכנית העבודה מירוץ נוסף בשנה הבאה שיהיה זהה מבחינת סדר הגודל רק שהוא יקרה בלילה וכך תצטרף אשדוד לרשימת נערים הגדולות שמקיימות מירוץ לילה על בסיס שנתי קבוע.

מר משה בוטרשוילי  המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט העירונית מגבה את ראש המנכ"ל ומוסיף שאשדוד יודעת להוציא לפועל אירועים בסדרי גודל ארציים ואין סיבה שאשדוד לא תתברג ברשימת הערים שמובילות את אירועי הספורט במדינה.

בדף הפייסבוק ובאינסטגרם של רשות הספורט העירונית תוכלו לצפות בשלבי המרוץ באון ליין וכן להאזין לרדיו דרום 101.5 שיעביר בפריצות חיות מתוך המירוץ את רשימות הזוכים, והאווירה והכל בשידור חי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך