שרית וענונו, אימו של בן ז"ל קוראת להגיע למשחקי מכבי בן אשדוד ב"יורוקאפ"

בקבוצת הכדורסל של מכבי בן אשדוד, קיבלו בהתרגשות את פנייתה של שרית וענונו, הקוראת לתושבי אשדוד להגיע למשחק הקרוב של הקבוצה, שנושאת את שמו של בנה, בן ז"ל, באירופה, במסגרת "היורוקאפ". בשני, תפתח עונת הכדורסל בישראל. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, הדאבליסטית, תשחק בחוץ מול בנות הרצליה (19.00, אולם היובל)
לאחר 3 שנים - יש אישור ליציע החדש באולם הקרייה

יום לפני פתיחת העונה ויומיים לפני המשחק החשוב מול קובנה ליטא, בבית, התרגשו בקבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן אשדוד, לפנייתה של שרית וענונו, אימו של בן וענונו ז"ל, שעל שמו נקראת הקבוצה, לקהל באשדוד להגיע למשחקה של הקבוצה באירופה, בחמישי הקרוב מול קבוצת קובנה מליטא ולעודד אותה.

שרית שיתפה פוסט (שמופיע כאן) שבו נכתב בין היתר: "כולם באים לעודד ולהחזיק אצבעות. נפגש ב-3.11 בשעה 18.45, מקיף ז', אולם הקריה. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד.

שרית היא אמו של בן וענונו החייל, זיכרו לברכה, שנפל "בצוק איתן". קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי אשדוד, הסבה את שמה למכבי בן אשדוד, לזכרו ולכבודו של בן. מאז יש קשר אמיץ בין שרית לקבוצה. כשהקבוצה זכתה בגביע המדינה, אחד המקומות הראשונים שלקחו את הגביע, זה לבית משפחת וענונו.

sal
הפוסט ששיתפה שרית וענונו (צילום: מדף הפייסבוק).

בשני תפתח ליגת הנשים בכדורסל. אשדוד הדאבליסטית, תצא למשחק חוץ מול בנות הרצליה, איתן נפגשה בחצי גמר הפליאוף בעונה שעברה. המשחק ייערך (19.00), באולם היובל בהרצליה. מי שיעדרו מהמשחק הן שתי הזרות, דיאנה בוטוליה ואשלי פאריס, אשר יכולות לשחק רק באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך