מבצעים לאזרחים ותיקים בליגת העל בכדורסל

מנהלת ליגת ווינר סל נרתמת לחודש האזרח הוותיק ותמכור כרטיסים לסבא/סבתא + נכד/ה לכל משחקי החודש הקרוב ב-25 שקלים בלבד. אוהדי מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה שהם אזרחים ותיקים יכולו להינות מהמבצע כבר במשחק בשני (19.00, חולון) של אשדוד. בקישור המצורף ניתן להזמין כרטיסים.
מבצעים לאזרחים ותיקים בליגת העל בכדורסל

לרגל חודש האזרחיות והאזרחים הוותיקים הכריזו הערב (מוצ"ש) השרה גמליאל ומנהלת הליגה על הרחבת המיזם לכרטיסי 1+1 ל-70 סבים ונכדים ב-25 שקלים בלבד לכל משחקי הליגה בחודש נובמבר. את הכרטיסים ניתן להזמין מראש באתר משרד הכרטיסים "לאן"  או לחלופין לרכוש בקופות הכרטיסים לפני המשחק על בסיס מקום פנוי.

יוזכר כי עם פתיחת עונת המשחקים 2016-2017 של ליגת Winner סל השיקו השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ומנהלת הליגה את מיזם "סבא-נכד". במסגרת המיזם, מידי משחק בליגת העל יוקצו 70 מושבים שיישמרו לסבים/תות ונכדים/ות. הסבת/א ישלמו מחיר מלא על הכרטיס, ואילו הנכדים עד גיל 18 ייכנסו בחינם במימון המשרד לשוויון חברתי ומנהלת הליגה. לרגל חודש האזרח הוותיק, כאמור, עלות כניסת הסבים/תות והנכדים/ות גם יחד תעמוד על 25 שקלים בלבד לכל משחקי נובמבר.

אגב, אוהדי מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, שהם גם אזרחים ותיקים, יוכלו לרכוש כרטיסים כבר למשחק מחר, שני, של אשדוד מול חולון, בחולון (19.00). בלינק הצורף ניתן להזמין זוג כרטיסים במחיר המבצע.

https://www.leaan.co.il/cf7/recommendedshows.aspx?cgcode=58a9f87f-e019-486a-a489-a632cd6498ee

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך