עוד חוזר הניגון: עוד תיקו מאופס למ.ס והפעם מול רעננה

מ.ס אשדוד עדיין מחפש ניצחון. במוצאי שבת היא סיימה בתיקו 0:0 שני ברציפות, מול רעננה. אומנם זה היה משחק מהפחות טובים של אשדוד, אבל עדיין היא הייתה טובה מרעננה. בשבת הבאה תחכה לאשדוד הפועל ת"א, שתגיע לאצטדיון הי"א.
עוד חוזר הניגון: עוד תיקו מאופס למ.ס והפעם מול רעננה

בדקה ה-43 כשהכדור של ניב זריהן , שבעט מ-16 מטרים, הלך לכיוון השער והיה כתוב עליו שער, תוך שהוא פוגע בשחקן רעננה ומטעה את השוער ינקו, אבל פגע רק בקורה, הבנו שזה שוב כמעט. כמעט ניצחון, אבל לא.

אשדוד שוב הייתה טובה מיריבתה. אומנם זה היה משחק מהפחות טובים של אשדוד, שלא לדבר על רעננה (שהמאמן שלה חיים סילבס התנצל על ההופעה של קבוצתו), אבל מ.ס עדיין הייתה עדיפה. אבל עדיין מחפשים את הניצחון הראשון, שאולי הלחץ להשיגו, גורם לזה ששחקנים לפעמים מאבדים את הראש, רגע לפני השער. במשחק מול רעננה, אשדוד הייתה טובה מאוד בהגנה, אבל לא הצליחה לייצר משהו ליד השער של רעננה.

as2
בן זקן מרחיק התקפה של רעננה.( צילום: טל אקוקה)

כאמור הבשורה היא שזה משחק שני ברציפות שהקבוצה לא סופגת. מיקי סירושטיין, עבדל חמיד וטום בן זקן (משחק טוב, ביום הולדתו), ייצבו את הגנת אשדוד. דווקא המגן השמאלי ברוציץ', היה במשחק פחות טוב. אבל עדיין נראה כי משהו טוב קורה להגנה. גם תום מונד ורעי בקל עשו עבודה מצוינת בקישור האחורי והשלימו חלק הגנתי שהולך ומשתפר.

טענות קשות היו לאנשי אשדוד לשופט נאאל עודה. עדה שלו זה היה משחק ראשון העונה בליגת העל, ירצה גם הוא לשכוח את המשחק. עודה אפשר בחלק מהמשחק לשחקני רעננה לשחק אגרסיבית ולפחות פעמיים מנע כדורים חופשיים לאשדוד שהגיעו להם, באזור רחבת רעננה.

במחזור הבא בשבת תגיע לאשדוד הפועל ת"א של גיא לוזון. הפועל ת"א אומנם במומנטום טוב וקשה לשחק מולה. אבל היא קבוצה מהליגה של אשדוד והכל יכול לקרות.

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, קרלו ברוצ'יץ', חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, טום בן זקן, רועי בקל, תום מונד, דן ביטון (סטניסלב גולדברג, 68), בנצי מושל (חן עזריאל, 68), דין דוד (דראז'ן בגאריץ', 85) , ניב זריהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך