טום בן זקן: "צריכים להוציא את הקבוצה מאיפה שהיא נמצאת"

טום בן זקן, מגינה של מ.ס אשדוד שחזרה רק במחזור הקודם לשחק, יודע בדיוק מה מצפים מהקבוצה במשחק במוצאי שבת (20.00, נתניה), לצאת מהמקום האחרון. אור אינברום וגדי קינדה יחסרו. לעומתם דן ביטון, שהיה ספק לגבי השתתפותו, יישחק. אוואט: "זה יהיה קרב חפירות. צריכים להיות סבלניים וזהירים". שלושה מהזרים של בסגל.
טום בן זקן
מחכה לעונה הבאה. טום בן זקן (צילום: פבל)

מגן מ.ס אשדוד, טום בן זקן, שחזר במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים לאחר פציעה ארוכה, יודע שהגיע הזמן להשיג ניצחון ראשון בליגת העל ולהוציא את הקבוצה מהמקום שרבים אומרים שהיא לא צריכה להיות בו, בשל היכולת שלה.

טום בן זקן: "עבדתי קשה בצד המון זמן וכיף לחזור. אנחנו קבוצה מגובשת מאוד סובלים קצת מחוסר מזל, אבל מאמין שיהיה בסדר. רעננה היא קבוצה מאוד מאומנת לא עשתה חיים קלים לאף קבוצה בליגה, אנחנו באים לעשות את המכסימום בכדי לנצח. אנחנו צריכים להתחיל להוציא את הקבוצה מאיפה שהיא נמצאת. אנחנו כקבוצה מרגישים טוב. גם לאחר המשחק נגד בית"ר ובגביע הטוטו מול בני יהודה נקווה להמשיך את המומנטום"

כמו שזה נראה עדיין לא ברור מי יפתח בהתקפה, חן עזריאל או דין דוד. נראה כי המאמן מתלבט בנוגע לעמדה הזו. מי שיחסר בוודאות הוא אור אינברום הפצוע בברכו וגדי קינדה שייעדר לפחות חודשיים נוספים, בגלל הפציעה בברכו. מי שיישחק בוודאות הוא דן ביטון, שסבל ממתיחה במפשעה וביומים האחרונים ערך אימונים מלאים. שלושה מהזרים של הקבוצה לא יהיו בסגל! ניבאלדו שחזר לאחר שנעדר עקב הולדת ביתו. סשה איבקוביץ' ונינו גאלוביץ', שהעבודה שאינו בסגל, מפתיעה.

המאמן רוני אוואט, התייחס גם הוא למשחק: "מבחינה עובדתית אנחנו קבוצת תחתית, המשחק מול רעננה הוא לא על 6 נקודות אלא על 12. זה משחק חשוב מאוד. במשחק האחרון לא ספגנו מול בית"ר אבל היינו שווים יותר, בגביע הטוטו ניצחנו, עכשיו צריך להמשיך את המומנטום ליצור המשכיות. רעננה קבוצה טובה מאוד וחזקה מאוד. זה הולך להיות "קרב חפירות". צריך להיות בקרב הזה סבלני וזהיר. השאיפה הפעם לנצל את המצבים ולעשות תוצאה ששונה ממה שהיה עד היום".

אוואט המשיך: "הקבוצות מאוד מאוד דומות. ביום נתון, יש בליגה הזו 12 קבוצות שכל אחת יכולה לנצח את השנייה. היתרון של רעננה הוא בקבוצתית בנחישות באגרסיביות. מי שיבין שזה קרב שאתה לא יכול לתת רגע אחד ליריב הזדמנות, ינצח"

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך