ילדי ביה"ס לכדורגל של מ.ס אשדוד כבשו את "מתחם וולפסון"

בחול המועד סוכות נערך טורניר חגיגי לבית הספר לכדורגל של מ.ס אשדוד מול ביה''ס לכדורגל של הפועל תל אביב. כל שכבות הגיל ניצחו בתוצאות מרשימות אבל הניצחון הגדול היה החיוך, האושר והשמחה של הילדים בבית הספר לכדורגל.
ילדי ביה"ס לכדורגל של מ.ס אשדוד כבשו את "מתחם וולפסון"

בחול המועד סוכות נערך טורניר חגיגי לבית הספר לכדורגל של מ.ס אשדוד מול ביה"ס לכדורגל של הפועל תל אביב, במתחם האימונים בוולפסון כ-400 ילדים מאשדוד מגיל 5 שנים ועד 16 יצאו באוטובוסים לשחק נגד הפועל תל אביב.

כל שכבות הגיל ניצחו בתוצאות מרשימות אבל הניצחון הגדול היה החיוך, האושר והשמחה של הילדים בבית הספר לכדורגל שלמדים בכל הזדמנות "כבוד בין אדם לחברו מהו" וכי דרך ארץ קדמה לתורה. על הארגון והסדר ניצחו דורון אודיז ואלון חסידים, שמקבלים מאוהד יפרח את כל הגיבוי, לנהל ולהוביל את ביה"ס לכדורגל למקומות הגבוהים ביותר בין מועדוני הכדורגל בארץ.

יפרח שמנהל בהתנדבות את ביה"ס לכדורגל ומיצב אותו כבית הספר הגדול בארץ וכשם דבר בין אגודות הכדורגל ביקש להודות להורי הילדים על העזרה והפרגון  כמו כן הודה יפרח למאמנים שלדבריו עושים עבודת קודש בחינוך הילדים לערכים ולמצוינות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך