עיכוב של 8 שעות בחזרת מכבי בן אשדוד מרוסיה

לאחר הניצחון הגדול של קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, על ספרטק מוסקבה 60:71, במסגרת "היורוקאפ" לנשים, אמורות היו הבנות לחזור ארצה כבר בשעות הצהרים. אבל מטוס אל על שאמור היה להשיבן, התעכב בגלל שלא היה צוות למטוס והן טסו ממוסקבה רק בשש בערב.
מטוס

הכל הלך חלק לקבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, לפחות החלק מקצועי. הקבוצה ניצחה את ספרטק מוסקבה, בחוץ, 60:71 במסגרת "היורוקאפ". הבעיות מסתבר החלו אח"כ. עיכוב של לא פחות מ-8 שעות בחזרה ארצה.

הבנות ואנשי הצוות היו אמורים לצאת בטיסה חזרה לישראל ממוסקבה, מוקדם היום בבוקר ולהגיע בשעת הצהרים לערך. אבל כשהגיעו לנמל התעופה, הסתבר להן כי הטיסה תתעכב ב-8 שעות!! הסיבה, לא היה צוות זמין של אל על למטוס וחיכו לצוות שיגיע.

הטיסה כאמור התעכבה ורק בשעה 18.00, הן עלו שוב על המטוס בכדי לחזור ארצה. בקבוצה לא אהבו את העיכוב הנוראי. טאלי קריאף יו"ר הקבוצה אמרה: "במילה אחת כל ההמתנה הזו הייתה זוועה".

המחזור הבא, ב"יורוקאפ", ייערך ב-3.11, אז  תארח מכבי בן אשדוד את הופטראנס סירונס קובנה מליטא. ניצחון נוסף ישפר מאוד את סיכויי הקבוצה להשיג את אחד משני הכרטיסים לשלב הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך