יום, חודש ושנה. ממה אנו מושפעים ומתי?

כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
התלבטות קשה, מה ללמוד?

הנומרולוגיה מבוססת על תאריך הלידה שלנו, הזמן שבו הגחנו לעולם. כפי שהעולם בנוי על מחזוריות שאותה אנו רואים בצורה מוחשית בטבע ובחילופי עונות, גם אנו בני האדם מושפעים ממחזוריות, והיום אחשוף פאן נוסף את המחזורים הארוכים בחיי האדם. לא פעם נתקלתי בשאלה, מאיזה מספר עיקרי אני מושפע בתאריך לידתי? מיום הלידה, החודש או השנה?

המחזור הראשון המחזור המעצב והוא מושפע מהערך המספרי של חודש הלידה. המחזור המעצב כולל את שנות הילדות את שנות הלימוד את ספיגת הידע והביטחון, את החינוך והתרבות שקיבל האדם ומשפיעים על התפתחות האישיות, בילדות בעצם מונחים היסודות להגשמת המחזור הבא המחזור היוצר. המחזור השני מחזור היוצר והוא מושפע מהערך המספרי של יום ההולדת. המחזור היוצר הינו המחזור העיקרי בחיים זהו מחזור העבודה מחזור הפריון והבניה תאריך זה מצביע על העיסוק והמקצועות המתאימים לנו, אם מופיעים מספרים זוגיים יצביע על הרמוניה ביחסים רצון לשיתופי פעולה ומספרים אי זוגיים יסמלו העדפה לעבודה באופן עצמאי.

המחזור השלישי מחזור הקציר מושפע מהערך המספרי של שנת הלידה. מחזור הקציר הוא זמן הפרישה של האדם מפעילות נמרצת, זהו זמן שאנו קוצרים את הפירות אולם במחזור זה יש עדיין אנשים הממשיכים להגשים את עצמם ולהתפרסם, ואלה בדרך כלל המספרים 1, 5, 9.

אז איך בעצם קובעים את תאריכי המחזורים? המחזור הראשון מתחיל מהלידה ועד גיל 27. המחזור השני בחיי האדם מתחיל בערך מגיל 27. המחזור השלישי מתחיל בסביבות גיל 57 וכמובן שנערכים חישובים לפי מספרי גורל, אולם הבנה של המחזורים ושל הפסגות שהסברתי בכתבות קודמות, בעצם מאפשרת לנו להבין את הפוטנציאל הגלום בנו ואת האפשרות להיערך. אסיים בדוגמא מוחשית של תאריך לידה. 3.10.1985 המחזור הראשון חודש הלידה: 1+0=1, המחזור השני יום הלידה: 3, המחזור השלישי שנת הלידה: 1+9+8+5=23=3+2 = 5.
משמעות מחזור המעצב 1- משקף מחזור קשה לילד כי הוא בא ללמוד עצמאות, הורים לילדים עם מחזור זה חייבים לעודד בהם את כוח הרצון את היצירתיות ואת הביטחון העצמי. הילד לעומת זאת יכול להתנגש עם סמכות מלחיצה של ההורים הבאה לידי ביטוי גם בעקשנות הדרכה נכונה של ההורה, וילדו תאפשר לתת לילד את המקום הנכון לו את פיתוח הביטחון העצמי ללא אנוכיות.

מחזור שני היוצר 3- תקופה שהאדם צריך לדעת להתמקד בעיסוקו, פיזור משאבים וכוחות יכולים לגרום להפסדים ומתחים מיותרים, התמקדות ובחירות נכונות תביא עמה תקופה נעימה, בא האדם יחווה חיי חברה פעילים, תקופה פורייה לעצמאים, אפשרות פיתוח יצירתי התמקדות בכתיבה בספרות ועוד.

מחזור שלישי הקציר 5- תקופה בא אנו פוגשים אנשים וחברים חדשים, נחשפים לפעילויות מגוונות, נסיעות, רצון להמשיך ללמוד ולהעשיר ידע, חיי חברה פעילים. זהו הסבר ראשוני, איך אפשר בעצם להבין מחזורים ולהתכוונן להגשמת הפוטנציאל שלנו, תוך רצון לממשו ולחוות את חיינו מתוך מימוש ולא מתוך פספוס. הרי העיקרון של הנומרולוגיה הוא הכול צפוי והרשות נתונה, רשות שהיא כולה שלכם למימוש.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך