מכבי בן אוצר השקעות אשדוד גברה על ספרטק מוסקבה 60:71 בחוץ

קבוצת הנשים של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, פתחה את העונה האירופאית שלה ב"יורוקאפ", בדרך הטובה ביותר שניתן. ניצחון 60:71, בחוץ על ספרטק מוסקבה. הכנה טובה למשחק של הצוות המקצועי ומשחק הגנה מצוין הביאו את הניצחון. שי דורון וטיפאני ג'קסון, בלטו. ב-3.11 תארח אשדוד את סירונס קובנה באשדוד. הליגה אגב, לא תפתח כמתוכנן בשני.

ככה בדיוק פותחים את הליגה באירופה. מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, גברה היום, רביעי, בחוץ, על ספרטק מוסקבה 60:71, במחזור הראשון במסגרת "היורקאפ".

כמו שזה נראה אשדוד היא הקבוצה החזקה בבית שבו יש 4 קבוצות ושתיים מהן תעלנה. במחזור הבא, ב-3.11 תארח אשדוד את הופטראנס סירונס קובנה מליטא.

הצוות המקצועי שכלל את המאמן עדן ענבר ועוזרו יאיר מור יוסף, עשו הכנה מצוינת לקראת הרוסיות שנחשבות לאחת הקבוצות הטובות בבית. ענבר ועזרו ידעו בדיוק היכן לעצור אותן ולרוסיות לא הייתה תשובה להכנה המצוינת. תוסיפו לכך משחק הגנה מצוין של הבנות, שירדו להפסקה ביתרון של 28:43, ללמד את מה שהיה במשחק.

בצד של אשדוד בלטו בעיקר הקפטנית שי דורון (13 נקודות) וטיפאני ג'קסון, שחזרה לשחק כדורסל לאחר שהחלימה ממחלת הסרטן (19 נקודות). עבור ג'קסון הניצחון הוא כפול, גם חזרה למגרש לראשונה וגם ניצחון ועוד באירופה.

המאמן עדן ענבר אמר: "שמחים על הניצחון וגם על הדרך. יש לנו דרך ארוכה ויהיו ימים טובים כאלה ופחות טובים. העניין הוא לשמור על הדרך שלנו. שמרנו מצוין 37 דקות וזה היה אחד המפתחות לניצחון".

קלעו לאשדוד: ג'קסון 15, דורון 13, לויצקי ופאריס 10 כ"א, אבדי 9, הייטאוור 6, שפיר 5, בן-נון 3. 

בנושא אחר, ליגת העל לנשים בכדורסל לא תפתח כמתוכנן ביום שני. זאת לאחר שהטוטו, משרד הספורט ומשרד האוצר הפרו לטענת המנהלת, הוראה של בג"צ להציג מתווה תקציבי שיאפשר את פתיחת העונה, לא יאוחר מה-25/10.

בנוסף, למרות החלטת בג"צ (27/7) לקיים את הדיון בעתירה לפני פתיחת העונה בסוף חודש אוקטובר, ביקש הטוטו לדחות את הדיון שנקבע למחר, והדיון נדחה ל-3/11, שלושה ימים לאחר מועד פתיחת העונה. זוהי הפעם הראשונה בהיסטוריה של ליגת העל לנשים בכדורסל בישראל שהעונה מתחילה בשביתה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך