טרגדיה: המשטרה הצליחה לפענח את סיבת מותו של הגבר שנפל מקומה עשירית

לאחר מספר שעות של חקירה הגיעו חוקרי המשטרה למסקנה שהביאה לסיבת מותו הטראגית של גבר כבן 60
רחוב האצל: גבר נהרג לאחר שנפל מקומה גבוהה

לאחר שעות ארוכות של פעילות בזירת מותו של הגבר בן 60 לאחר שככל הנראה נפל מקומה עשירית בבניין מגוריו, הצליחה המשטרה לפענח את סיבת המוות ואמרה כי קרוב לוודאי שהאדם נפל ולא התאבד.

תוצאות החקירה ועדויות שנאספו במהלכה העידו על כך שהגבר קנה את הדירה ממנה הוא נפל רק לפני כחודש ימים בלבד, ובמהלכו תיקן וסידר מספר דברים, כאשר הבוקר החליט לסדר את חלון החדר, אלא שלאחר שניסה מספר פעמים לסדרו נפל בדרך כלשהי אל מותו מהחלון הגבוה ישירות לתוך סוכה שנבנתה בחניית הבניין.

כזכור, הבוקר פרסמנו כי למוקד מד"א ואיחוד הצלה מאזור לכיש דווח על אדם שפצוע במצב קשה מאוד כתוצאה מנפילה מגובה רב, פרמדיקים וחובשים של מד"א יחד עם מתנדבי איחוד הצלה שהוזעקו לזירה מצאו במקום גבר כבן 60 שנהרג לאחר שככל הנראה קפץ מקומה גבוהה. אך נתון זה היינו השערה של כוחות ההצלה ולא מאומת, כאשר ברגעים אלו כוחות משטרה שנמצאים באזור חוקרים את נסיבת המוות, וכאמור בשעה האחרונה הצליחה המשטרה לפענח את הטרגדיה הקשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך