עדן ענבר: "המשחק מול ספרטק מוסקבה הוא הקשה ביותר"

עדן ענבר מאמן מכבי בן אוצר השקעות אשדוד לקראת המשחק הראשון "ביורוקאפ" , היום, רביעי בחוץ במוסקבה (18.00). ענבר: "צריכים לעלות מהבית המוקדם". הזרה החדשה, הסרבית, דיאנה בוטוליה, (30, 1.76), אמורה לקחת חלק במשחק.

עדן ענבר מאמן מכבי בן אוצר השקעות אשדוד לקראת המשחק הראשון "ביורוקאפ" ברביעי בחוץ במוסקבה (18.00). ענבר: "צריכים לעלות מהבית המוקדם".

היום, רביעי (18.00), תפתח אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בכדורסל נשים, מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, את העונה האירופית שלה, במשחק במסגרת "היורוקאפ", בחוץ, מול הקבוצה ספרטק מוסקבה, שהיא ואשדוד מועמדות לעלות מהבית.

מאמן הקבוצה עדן ענבר התייחס לסיכויים של אשדוד במשחק במוסקבה: " באופן כללי זהו המשחק הקשה ביותר שלנו בבית המוקדם. משתי סיבות. האחת ספרטק מוסקבה היא קבוצה טובה וזה משחק חוץ. הסיבה השניה היא שהם שיחקו כבר  5 משחקי ליגה ואנחנו כלום. לצערי הרב זו הסיטואציה. לכן המשחק הזה קשה במיוחד. אבל עם זאת אני חושב שאנחנו קבוצה לא פחות טובה ואם נשחק משחק טוב, אז נקווה שננצח".

אתם תעברו את הבית המוקדם?

"אנחנו אחת משתי הקבוצות הטובות בבית ולכן אנחנו צריכים לעבור. ברמת הסגל שיש לנו אז בהחלט אנחנו צריכים לעבור לשלב הבא".

מה הסיכויים שלכם ב"יורוקאפ"

"השנה יש קבוצות מאוד טובות קבוצות של יורוליג שמשחקות ביורוקאפ. אנחנו לא צריכים להסתכל רחוק, אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הבא והמטרה הבאה היא להגיע לשלב הבא ושם נעשה חושבים"

אגב לזכות הקבוצה תעמוד הזרה החדשה, הסרבית, דיאנה בוטוליה, (30, 1.76), שחקנית בעלת מדלית ארד מריו ומדליית זהב מאליפות אירופה בכדורסל לנשם ב-2015!! שחקנית בקנה מידה אירופאית בכיר מאוד. היא צורפה רק לפני מספר ימים וערכה משחק אימון אחד בלבד עם אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך