מסתבך: אלירז שדה ורשת 'החקלאי' שלו בסכסוך עם הזכיינים

הרשת שלה סניף בעיר אשדוד עומדת בסכנת פירוק לאחר עזיבה של מספר זכיינים

מגיש הטלוויזיה וזוכה "האח הגדול" אלירז שדה, הוא לא רק מגיש טלוויזיה שניזון רק מאבק כוכבים ומצלמות, אלא גם איש עסקים יוזם ופיקח.
כזכור, שדה נכנס לעסקי הפירות והירקות כשהחליט להקים את רשת "החקלאי" והצליח לפתוח חמישה סניפים במקומות שונים בארץ כאשר אחד מהם בעיר אשדוד, אבל היום, רק שניים מתוך כל הסניפים פועלים תחת שם הרשת של שדה.

מסתבר שהסניפים האחרים של הרשת, שלושה במספר, נמצאים כיום בבעלות זכיינים שהחליטו להתנתק מהרשת שהקימו שדה ושותפיו והצליחו ליצור לא מעט דרמה. שדה ושותפיו טוענים שהזכיינים הפרו את החוזה בצורה ברורה כשהחליטו לפעול שלא כחלק מהרשת, על אף שהם ("החקלאי") הציעו להם מימון ולטענתם גם רצו להעביר אותם למיקום טוב יותר.

שדה ושותפיו דורשים מהזכיינים פיצוי של כ-150 אלף שקל ודרישה כי יפסיקו לפעול בתחום, כך פורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות", בטענה כי הפרו את הסכם הזכיינות וניצלו לרעה את הידע שצברו מהרשת לאורך הזמן. הזכיינים, מטעמם, טוענים כי הרשת לא עמדה בהתחייבות שלה, לצמצם את פערי התיווך ולרכוש ישירות מהחקלאי.
לטענת שדה, "הרשת הציעה לזכיינים הסוררים שאם כל כך רע להם אז שימכרו לרשת את הסניפים אך הם אינם מעוניינים. כלומר, הטענות שלהם שקריות והם פשוט רוצים לנצל את כל מה שהרשת נתנה להם ולהמשיך לבד ולכן הרשת תבעה אותם על כל הנזקים".

עוד הוסיף שדה בנושא וסיפר כי "רשת החקלאי מעניקה לחקלאים תשלום הוגן, לזכיינים רווחיות הוגנת, ולצרכנים מחירים חסרי תקדים. אנחנו נמשיך לגדול בעזרת השם וכל אלו שינסו לפגוע בנו נאחל בהצלחה ונתמודד בבתי המשפט. עד סוף שנת 2018 הרשת תמנה מאה סניפים".

צילום: Miriam alster פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך